Branża reklamy i druku w jednym miejscu
31 Jan 2022 09:05

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw odbędą się w PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie przy Al. Katowickiej 62. W dniach 16-18 lutego 2022 r. uczestnicy wydarzenia będą mogli zapoznać się z najnowszą ofertą rynku w myśl hasła „Kreatywni. Otwarci na nowe”. 

Przez 3 dni trwania RemaDays Warsaw uczestnicy międzynarodowego rynku reklamowego mają do dyspozycji ponad 30 000 m2 przestrzeni targowej, biznesowej i konferencyjnej. Wydarzenie to skupia przedstawicieli branży w jednym miejscu, zapewniając bezpieczne warunki do prezentowania ofert i rozmów handlowych. Umożliwia poznanie najnowszych trendów, produktów i technologii w ramach nowocześnie zorganizowanych sektorów targowych.

Podczas RemaDays Warsaw uczestnicy będą mogli zapoznać się z szeroką i kreatywną ofertą wszystkich wystawców zaprezentowaną w 3 profesjonalnych sektorach: GIFTS & TEXTILE, SIGN & VISUAL oraz TECH & PRINT.

GIFTS & TEXTILE – łączy Gifts World, Textile Zone, Packaging Materials oraz Photo Creation. To sektor obejmujący szeroko pojętą branżę upominków i tekstyliów reklamowych uzupełniony ofertą rynku opakowaniowego. Umożliwia zapoznanie się z najnowszą ofertą firm wyspecjalizowanych w produkcji oraz dystrybucji gadżetów, a także dostawców odzieży reklamowej (oraz roboczej, sportowej, fitness, ochronnej, medycznej) czy usług tekstylnych. To również doskonale zorganizowana przestrzeń dla producentów opakowań (fasonowych, klapowych, kaszerowanych), kartonów i puszek, materiałów samoprzylepnych itp. GIFTS & TEXTILE obejmuje ponadto obszar photo creation, skupiając dostawców rozwiązań foto/wideo, firm wyspecjalizowanych w produkcjach filmowych, fotografii produktowej itd.

SIGN & VISUAL – skupia przedstawicieli POS & Display, Lighting Systems, Event Show oraz Outdoor Advertising. Zapewnia przestrzeń dla dostawców z kategorii POS, POP & Display – prezentujących systemy wystawiennicze, totemy, ścianki i gabloty reklamowe, standy oraz rollupy, banery itp., a także dostawców z dziedziny reklamy świetlnej, oferujących identyfikację wizualną: neony, ledy, kasetony podświetlane i inne. W sektorze tym można również odnaleźć rozwiązania i systemy do organizacji wszelkiego rodzaju imprez i eventów, meble eventowe, namioty i siedziska, standy itp. Szeroki wachlarz możliwości SIGN & VISUAL uzupełnia oferta dostawców wyspecjalizowanych w reklamie zewnętrznej (reklamie mobilnej, billboardach, banerach i szyldach, reklamie pneumatycznej, oklejaniu aut itp.).

TECH & PRINT – obejmuje Technology Park, Printing House, a także IT & e-Solutions. Uczestnicy targów znajdą tu nowoczesne urządzenia i technologie stosowane w branży, w tym: maszyny do znakowania, hafciarki, maszyny poligraficzne, plotery, maszyny UV, lasery, media do druku, frezarki, materiały do produkcji reklam (jak plastik, szkło, metal itp.). Sektor umożliwia także zapoznanie się z ofertą ekspertów od usług druku (offsetowego, cyfrowego, sitodruku, tampondruku, haftu, termotransferu, druku wielkoformatowego, znakowania oraz uszlachetnień: tłoczenia, foliowania, lakierowania itp.), jak i firm, które dostarczają rozwiązania informatyczne dla reklamy, design, aplikacje mobilne, wirtualną rzeczywistość, systemy CRM i nowe technologie.

Opracowano na podstawie materiałów organizatora

Godziny otwarcia dla zwiedzających:

16-17 lutego (środa-czwartek) od 9:30 do 17:00

18 lutego (piątek) od 9:30 do 16:00