Branża reklamy i druku w jednym miejscu
31 sty 2022 09:05

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw odbędą się w PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie przy Al. Katowickiej 62. W dniach 16-18 lutego 2022 r. uczestnicy wydarzenia będą mogli zapoznać się z najnowszą ofertą rynku w myśl hasła „Kreatywni. Otwarci na nowe”. 

Przez 3 dni trwania RemaDays Warsaw uczestnicy międzynarodowego rynku reklamowego mają do dyspozycji ponad 30 000 m2 przestrzeni targowej, biznesowej i konferencyjnej. Wydarzenie to skupia przedstawicieli branży w jednym miejscu, zapewniając bezpieczne warunki do prezentowania ofert i rozmów handlowych. Umożliwia poznanie najnowszych trendów, produktów i technologii w ramach nowocześnie zorganizowanych sektorów targowych.

Podczas RemaDays Warsaw uczestnicy będą mogli zapoznać się z szeroką i kreatywną ofertą wszystkich wystawców zaprezentowaną w 3 profesjonalnych sektorach: GIFTS & TEXTILE, SIGN & VISUAL oraz TECH & PRINT.

GIFTS & TEXTILE – łączy Gifts World, Textile Zone, Packaging Materials oraz Photo Creation. To sektor obejmujący szeroko pojętą branżę upominków i tekstyliów reklamowych uzupełniony ofertą rynku opakowaniowego. Umożliwia zapoznanie się z najnowszą ofertą firm wyspecjalizowanych w produkcji oraz dystrybucji gadżetów, a także dostawców odzieży reklamowej (oraz roboczej, sportowej, fitness, ochronnej, medycznej) czy usług tekstylnych. To również doskonale zorganizowana przestrzeń dla producentów opakowań (fasonowych, klapowych, kaszerowanych), kartonów i puszek, materiałów samoprzylepnych itp. GIFTS & TEXTILE obejmuje ponadto obszar photo creation, skupiając dostawców rozwiązań foto/wideo, firm wyspecjalizowanych w produkcjach filmowych, fotografii produktowej itd.

SIGN & VISUAL – skupia przedstawicieli POS & Display, Lighting Systems, Event Show oraz Outdoor Advertising. Zapewnia przestrzeń dla dostawców z kategorii POS, POP & Display – prezentujących systemy wystawiennicze, totemy, ścianki i gabloty reklamowe, standy oraz rollupy, banery itp., a także dostawców z dziedziny reklamy świetlnej, oferujących identyfikację wizualną: neony, ledy, kasetony podświetlane i inne. W sektorze tym można również odnaleźć rozwiązania i systemy do organizacji wszelkiego rodzaju imprez i eventów, meble eventowe, namioty i siedziska, standy itp. Szeroki wachlarz możliwości SIGN & VISUAL uzupełnia oferta dostawców wyspecjalizowanych w reklamie zewnętrznej (reklamie mobilnej, billboardach, banerach i szyldach, reklamie pneumatycznej, oklejaniu aut itp.).

TECH & PRINT – obejmuje Technology Park, Printing House, a także IT & e-Solutions. Uczestnicy targów znajdą tu nowoczesne urządzenia i technologie stosowane w branży, w tym: maszyny do znakowania, hafciarki, maszyny poligraficzne, plotery, maszyny UV, lasery, media do druku, frezarki, materiały do produkcji reklam (jak plastik, szkło, metal itp.). Sektor umożliwia także zapoznanie się z ofertą ekspertów od usług druku (offsetowego, cyfrowego, sitodruku, tampondruku, haftu, termotransferu, druku wielkoformatowego, znakowania oraz uszlachetnień: tłoczenia, foliowania, lakierowania itp.), jak i firm, które dostarczają rozwiązania informatyczne dla reklamy, design, aplikacje mobilne, wirtualną rzeczywistość, systemy CRM i nowe technologie.

Opracowano na podstawie materiałów organizatora

Godziny otwarcia dla zwiedzających:

16-17 lutego (środa-czwartek) od 9:30 do 17:00

18 lutego (piątek) od 9:30 do 16:00