#LABELicious – wyzwanie dla młodych talentów 
27 Aug 2018 08:26

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W nadchodzących latach europejska branża etykiet będzie konkurować z wieloma innymi branżami w tak zwanej wojnie o talenty. Ciągłość naszych sukcesów w branży w dużej mierze zależy od napływu kreatywnych umysłów i kreatorów technicznych nowej generacji.

Branża etykiet może zaoferować ekscytujące i atrakcyjne środowisko pracy, ale należy zdawać sobie sprawę z tego, że może nie być wystarczająco widoczna lub cierpieć z powodu przestarzałego wizerunku, aby być postrzeganą jako szansa na przyszłą karierę dla studentów lub młodych profesjonalistów w ich pierwszych miejscach pracy.

Stowarzyszenie FINAT uznało ten temat za jeden z trzech priorytetów sektora i na konferencji 2018 European Label Forum przedstawiło inicjatywę #LABELicious – wyzwanie dla młodych talentów do dzielenia się pomysłami, koncepcjami i wizjami dla etykiet na 2025 rok.

Konkurs #LABELicious ma zwrócić uwagę na to, w jaki sposób etykiety i sąsiadujące technologie są kluczem do sukcesu marek oraz różnych branż i ostatecznie, w jaki sposób branża etykiet stanowi atrakcyjną opcję pracy dla młodych talentów.

Organizacja FINAT podjęła inicjatywę tego projektu z okazji 60-lecia stowarzyszenia i zamierza rozwijać ją w latach 2018 i 2019.

Jako że #LABELicious jest wyzwaniem związanym z przemysłem zbiorowym, FINAT dąży do włączenia maksymalnie dużej liczby partnerów ze wszystkich zaangażowanych stron, w tym: w dziedzinie edukacji, mediów branżowych, partnerów branżowych, stowarzyszeń i właścicieli marek – zarówno w skali europejskiej, jak i krajowej.

Konkurs #LABELicious ma trzy kategorie:

– Brand Design – zwycięski projekt powinien pokazać, jak w 2025 roku markowa etykieta tworzy wyjątkowe doświadczenie, przewagę konkurencyjną i wartość dodaną dla marki w swojej kategorii produktów.

– Smart/Intelligent/Multifunctional Labels – zwycięski koncept powinien obrazować, w jaki sposób technologia zwiększa wartość etykiety dzięki nowej funkcjonalności, innej niż sama marka.

– Out-of-The-Box – zwycięski projekt ma pokazać, jak nieszablonowe myślenie, łącząc zarówno kreatywny projekt, jak i technologię, oferuje nowe aplikacje i możliwości w zakresie wartości w etykietowaniu produktów.

Konkurs #LABELicious rozpocznie się 28 września br. i zakończy się ceremonią zwycięzców na targach Labelexpo Europe 2019 w Brukseli.

Więcej informacji na stronie internetowej: http://www.labelicious.eu/

Na podstawie materiałów stowarzyszenia FINAT opracowała AP