Udana rozgrzewka dla reklamy
7 Oct 2021 13:51

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

17 września zakończyły się pierwsze w tym roku targi branży reklamy i druku RemaExtra – zebrały blisko 6000 gości z 35 krajów. Jako organizator jesteśmy niezmiernie usatysfakcjonowani z ilości zwiedzających oraz z tego, jak wielu zagranicznych gości przyjechało na nasze wydarzenie! Zwiedzający mieli okazję sprawdzić zmiany w branży reklamy i druku, a także odnowić dotychczasowe i nawiązać nowe kontakty. Rozgrzewkę dla reklamy uznajemy za niezwykle udaną. 

Przez 3 dni targów goście mieli szansę poznać tysiące nowych produktów i technologii, inspirowali się nowymi rozwiązaniami i cieszyli się ponownym osobistym kontaktem z partnerami z branży, a także zdobywali cenną wiedzę i doświadczenie.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra odbyły się w tej samej lokalizacji gdzie coroczne wydarzenie RemaDays, w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo. W hali F wystawiło się ponad 170 wystawców, którzy reprezentowali zmieniony przez pandemię rynek. Targi odwiedziło blisko 6000 zwiedzających z różnych krajów z całego świata. Cieszymy się, że pomimo trudnej sytuacji nie zabrakło przedstawicieli międzynarodowego rynku. Jak zwykle targi okazały się świetnym miejscem do rozwoju kontaktów o nowe znajomości – mówi Sebastian Ząbek, dyrektor targów RemaExtra.

Podczas targów odbyły się bezpłatne prelekcje o tematyce branżowej w ramach RemaCongress. Było coś dla każdego – od logistyki na nowym rynku do nowoczesnych opcji reklamy online, wszystkie wykłady były interesujące i przede wszystkim poszerzyły horyzonty o nową wiedzę.

Na targach nie zabrakło udogodnień dla gości – restauracji, stref wypoczynku oraz łatwej komunikacji: na targi można było przyjechać bezpłatnymi autobusami, kursującymi co 20 minut z Warszawy Centralnej i lotniska Chopina. Zwiedzający podróżujący samochodami mieli do dyspozycji 7 tysięcy miejsc parkingowych tuż przy halach w Nadarzynie.

RemaExtra z pewnością była wyjątkowym wydarzeniem – miła i bezpieczna atmosfera oraz wysoki poziom wystawców i zwiedzających ponownie potwierdzają siłę branży reklamowej i pragnienie rozwoju w obecnym czasie.

Organizatorzy już teraz zapraszają na przyszłoroczne Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw, które odbędą się w dniach 16-18.02.2022.

Opracowano na podstawie materiałów organizatora