Udana rozgrzewka dla reklamy
7 paź 2021 13:51

17 września zakończyły się pierwsze w tym roku targi branży reklamy i druku RemaExtra – zebrały blisko 6000 gości z 35 krajów. Jako organizator jesteśmy niezmiernie usatysfakcjonowani z ilości zwiedzających oraz z tego, jak wielu zagranicznych gości przyjechało na nasze wydarzenie! Zwiedzający mieli okazję sprawdzić zmiany w branży reklamy i druku, a także odnowić dotychczasowe i nawiązać nowe kontakty. Rozgrzewkę dla reklamy uznajemy za niezwykle udaną. 

Przez 3 dni targów goście mieli szansę poznać tysiące nowych produktów i technologii, inspirowali się nowymi rozwiązaniami i cieszyli się ponownym osobistym kontaktem z partnerami z branży, a także zdobywali cenną wiedzę i doświadczenie.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra odbyły się w tej samej lokalizacji gdzie coroczne wydarzenie RemaDays, w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo. W hali F wystawiło się ponad 170 wystawców, którzy reprezentowali zmieniony przez pandemię rynek. Targi odwiedziło blisko 6000 zwiedzających z różnych krajów z całego świata. Cieszymy się, że pomimo trudnej sytuacji nie zabrakło przedstawicieli międzynarodowego rynku. Jak zwykle targi okazały się świetnym miejscem do rozwoju kontaktów o nowe znajomości – mówi Sebastian Ząbek, dyrektor targów RemaExtra.

Podczas targów odbyły się bezpłatne prelekcje o tematyce branżowej w ramach RemaCongress. Było coś dla każdego – od logistyki na nowym rynku do nowoczesnych opcji reklamy online, wszystkie wykłady były interesujące i przede wszystkim poszerzyły horyzonty o nową wiedzę.

Na targach nie zabrakło udogodnień dla gości – restauracji, stref wypoczynku oraz łatwej komunikacji: na targi można było przyjechać bezpłatnymi autobusami, kursującymi co 20 minut z Warszawy Centralnej i lotniska Chopina. Zwiedzający podróżujący samochodami mieli do dyspozycji 7 tysięcy miejsc parkingowych tuż przy halach w Nadarzynie.

RemaExtra z pewnością była wyjątkowym wydarzeniem – miła i bezpieczna atmosfera oraz wysoki poziom wystawców i zwiedzających ponownie potwierdzają siłę branży reklamowej i pragnienie rozwoju w obecnym czasie.

Organizatorzy już teraz zapraszają na przyszłoroczne Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw, które odbędą się w dniach 16-18.02.2022.

Opracowano na podstawie materiałów organizatora