Inforsys i Kodak wprowadzają transpromo
8 sty 2007 17:10
Dzięki ścisłej współpracy z firmą Kodak Inforsys wprowadza usługę opartą na koncepcji
transpromo, która zdaniem ekspertów ma szansę zrewolucjonizować polski rynek wydruków transakcyjnych.
Transpromo to strategiczne narzędzie integrujące dokumenty rozliczeniowe i materiały promocyjne, dzięki któremu wydruki transakcyjne stają się narzędziem marketingu bezpośredniego i mogą wygenerować dodatkowy dochód.
„Transpromo jest zyskującym na popularności trendem ogólnoświatowym, którego walory wreszcie będziemy mogli docenić również w Polsce." – podkreśla Hanna Cegełka, wiceprezes Inforsys SA - "Transpromo jest efektywnym narzędziem komunikacji z klientem, łączącym druk w kolorze, personalizację i indywidualne dostosowanie przekazu z niezmiernie cennym elementem - uwagą klienta, którą gwarantuje druk transakcyjny. Firmy na całym świecie przekształcają dokumenty rozliczeniowe w przynoszące dochody dokumenty transpromo”.
Inauguracja kampanii informacyjnej dotyczącej transpromo będzie miała miejsce podczas pierwszego spotkania z cyklu transpromo 2007, zatytułowanego: „Jak z kosztów druku transakcyjnego uczynić dochodowe narzędzie marketingu”. Spotkanie z udziałem przedstawicieli Inforsys SA oraz Kodak GCG odbędzie się 24 stycznia 2007 r. w hotelu Westin w Warszawie. Gościem spotkania będzie Tadeusz Mosz, dziennikarz i komentator ekonomiczny, autor programów telewizyjnych o tematyce społeczno-ekonomicznej, w tym magazynu „Plus Minus”.
Opracowano na podstawie informacji firmy Inforsys SA