Nowy manager marketingu targów Ipex 2010
9 lut 2009 13:18

Organizatorzy targów Ipex 2010 mianowali Davida Copelanda nowym managerem marketingu największej anglojęzycznej międzynarodowej imprezy dla przemysłu poligraficznego, która odbędzie się w dniach 18-25 maja 2010 roku w National Exhibition Center w Birmingham w Wielkiej Brytanii. Do głównych zadań Copelanda będzie należało wspieranie szefa marketingu Nicka Craiga Wallera we wdrażaniu programu promocyjnego. David Copeland ma ponad 15- letnie doświadczenie z zakresu marketingu i organizacji targów, pracował m.in. w Reed Exhibitions, Miller Freeman, VNU i CMP Information. Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu targów Ipex 2010 David pracował jako konsultant dla agencji mieszczących się w hrabstwie Sussex. Jednym z jego głównych zadań będzie współpraca z wystawcami w celu maksymalnego uwydatnienia ich obecności na targach. Będzie on również nadzorować kampanię promocyjną dla zwiedzających oraz zarządzać innymi strategicznymi i promocyjnymi działaniami takimi jak powiększanie strony internetowej Ipex 2010. Szef marketingu Nick Craig Waller następująco komentuje nominację: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z przyjęcia Davida do naszego zespołu, zwłaszcza że kampania promocyjna targów Ipex 2010 jest dla nas bardzo istotna. Mamy ambitne plany w związku z tą imprezą, jednak branża boryka się obecnie z trudnościami. Pracujemy więc bardzo intensywnie nad tym, aby wystawcom opłaciła się inwestycja targowa, natomiast zwiedzającym pragniemy dostarczyć bogatą gamę informacji.” David Copeland dodaje: „Jestem pasjonatem tego rodzaju imprez, tym bardziej więc cieszę się, że mogłem dołączyć do tak prestiżowej marki jak Ipex. Jestem przekonany, że targi są najlepszą formą kontaktu dostawców z rynkiem, pogłębienia dotychczasowych relacji, nawiązania nowych kontaktów czy zgłębienia nowych możliwości biznesowych. Rozpoczynam współpracę na niewiele ponad rok przed imprezą; jest to bardzo interesujący moment na dołączenie do zespołu, pozwala mi on również na zaprezentowanie moich licznych pomysłów.” Na podstawie informacji targów Ipex opracowała DS