Rynkowa premiera GMC Inspire
8 wrz 2011 09:55
Firma GMC Software Technology poinformowała o wprowadzeniu rynkowej wersji GMC Inspire – kompleksowej platformy zarządzania komunikacją z klientami oraz pozwalającej na ich aktywne angażowanie w proces komunikacji przy użyciu technologii cyfrowych i drukowanych. Rozwiązanie to ma być pomocne w usprawnieniu działań związanych z tworzeniem i dostarczaniem kampanii marketingowych, produkcji druków transakcyjnych oraz w zwiększeniu wydajności operacyjnej przedsiębiorstw.
GMC Inspire oferuje też zaawansowane możliwości w zakresie zarządzania treścią, dedykowane przedsiębiorstwom reprezentującym branże o wysokich restrykcjach w zakresie przetwarzania danych, dla których zgodność ze standardami korporacyjnymi oraz obowiązującymi uregulowaniami prawnymi stanowi priorytet przy wszystkich działaniach o charakterze komunikacyjnym. Pierwsze wdrożenia rozwiązania GMC Software Technology pokazują, że wspiera ono wiele kanałów komunikacji z klientami, m.in.: e-maile, SMS-y, portale społecznościowe, obecność w Internecie oraz tradycyjne druki.
„Żyjemy w cyfrowej erze, gdzie klienci oczekują komunikacji poprzez sieć, drogą e-mailową, za pośrednictwem telefonii komórkowej i przy użyciu portali społecznościowych, a nie tylko za pośrednictwem samego druku” – przekonuje Barb Pellow, pełniąca funkcję group director w firmie konsultingowej InfoTrends.
Program pozwala na indywidualne dostosowanie takich parametrów jak: treść publikacji, jej dostawa poprzez preferowany kanał oraz zapewnienie dotarcia przekazu w optymalnym czasie.
„Na współczesnym, niezwykle konkurencyjnym rynku klienci oczekują pełnej kontroli, więc firmy komunikujące się bez wyraźnego przesłania ryzykują raczej wyalienowaniem części swoich odbiorców, niż przyciągnięciem ich uwagi – dodaje Joel Bienvenu, menedżer ds. badań w firmie IDC. – Zdolność do wspierania działań związanych z dostarczaniem właściwych informacji, we właściwym czasie poprzez preferowany kanał komunikacji to podstawa, by zaangażować dziś klienta w cały proces komunikacji marketingowej. GMC Inspire został zaprojektowany w sposób pozwalający na osiągnięcie tego efektu.”
Firma GMC Software Technology zakłada, że nowe rozwiązanie da jego biznesowym użytkownikom większą kontrolę nad kluczowymi elementami dowolnego procesu komunikacji, dostarczając jednocześnie wszechstronnych narzędzi zapewniających, że zespoły obsługi technicznej będą w stanie zarządzać i prowadzić wszystkie procesy w sposób wydajny i zgodny ze standardami i prawem.
Nowe rozwiązanie firmy GMC Software Technology jest już dostępne we w pełni funkcjonalnej wersji rynkowej.
Opracowano na podstawie informacji firmy GMC Software Technology