GMC Software Technology i partnerzy na drupa 2012
27 kwi 2012 14:07

GMC Software Technology, producent zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem i zarządzania dokumentami, wspólnie z partnerami sprzętowymi – firmami HP, Océ i Xerox – zaprezentuje zalety swojego najnowszego rozwiązania GMC Inspire. Umożliwia ono generowanie wartości dodanej w procesach komunikacji z klientami, jak też poprawę wydajności operacyjnej przedsiębiorstwa. „Cyfrowe kanały komunikacji, jako „nowa” platforma marketingowa, wzbudzają z roku na rok coraz większe zainteresowanie odbiorców. Jednak to druk wciąż odgrywa kluczową rolę w przyciąganiu uwagi klientów i jej utrzymywaniu – mówi Bill Parker, dyrektor ds. marketingu GMC Software Technology. – Wspólnie z naszymi partnerami na targach drupa będziemy chcieli przekonać zwiedzających, w jaki sposób mogą osiągnąć maksymalne korzyści realizując kampanie marketingowe, bazujące na mediach drukowanych.” Według najnowszych badań rynkowych przeprowadzonych przez Epsilon – czołową firmę specjalizującą się w usługach marketingowych – gdy portale społecznościowe stały się w ostatnich latach niezwykle popularnym medium marketingowym, klienci wciąż preferują otrzymywanie informacji o nowych markach, produktach czy usługach za pośrednictwem mediów typu offline oraz poprzez przekaz słowny. Co więcej, gdy mówimy o direct mailingu, sześciu na dziesięciu klientów amerykańskich twierdzi, że przesyłki pocztowe z informacją o nowych produktach spotykają się z ich aprobatą. Ten sam raport wskazuje, że na kilku rynkach, choćby usług finansowych czy ubezpieczeniowych, to właśnie direct mailing (a nie np. e-mail) jest preferowaną przez klientów formą komunikacji. Z kolei zdaniem firmy Nielsen, specjalizującej się w badaniach rynkowych, wbrew obiegowym opiniom, iż kanały drukowane tracą na znaczeniu na rzecz mediów cyfrowych, klienci twierdzą, że to właśnie druk odgrywa największą rolę choćby przy podejmowaniu decyzji o zakupach sklepowych. Kluczowy wniosek wynikający z badań firmy Nielsen jest następujący: direct mailing jest najczęściej wymienianym (92 proc. respondentów) kanałem komunikacji przez większość przedstawicieli tzw. pokolenia technologicznego. Opracowano na podstawie informacji GMC Software Technology