Usługi serwisowe firmy Avargraf
14 sty 2013 14:24

Firma Avargraf podsumowuje swoje usługi serwisowe w kontekście działalności w minionym 2012 roku. „Miniony rok wyraźnie pokazał nam, jak ważne dla całości działania firmy dostarczającej urządzenia są świadczone przez nią usługi serwisowe oparte na wieloletnim doświadczeniu” – mówi Sławomir Kugaudo, prezes firmy Avargraf. Korzystając ze swojego doświadczenia Avargraf szkoli pracowników drukarń obsługujących dostarczane przez nią urządzenia. Ponadto - za pośrednictwem konsultacji, wizyt naprawczych czy przeglądów - wspiera działalność swoich klientów. Wykwalifikowany personel techniczny, przeszkolony przez producentów maszyn, których przedstawicielem jest firma Avargraf, służy pomocą w ciągu całego cyklu życia maszyny - od instalacji, przez przeprowadzanie szkoleń obsługi i przeglądów gwarancyjnych, po naprawy doraźne i pogwarancyjne przeglądy okresowe. Serwisanci Avargrafu służą klientom wsparciem technicznym na miejscu bądź doradzają rozwiązania podczas konsultacji telefonicznych. W niektórych maszynach z oferty firmy Avargraf, zwłaszcza tych nowszej generacji, istnieje także możliwość zastosowania diagnostyki i naprawy zdalnej poprzez wdrożenie zdalnej kontroli maszyny. W przypadku nieco starszych urządzeń czasem istnieje możliwość opcjonalnej rozbudowy sterowania o stosowne moduły sieciowe. Łącze takie może być wykorzystywane jako nadzór bieżący lub jedynie w sytuacjach awarii. W razie konieczności lub w przypadku, gdy klient Avargrafu zgłasza tego rodzaju żądanie i jest ono zgodne z wytycznymi producenta, przeprowadzane są aktualizacje maszyn i urządzeń w zakresie oprogramowania i podzespołów. Podczas wizyt serwisowych technicy firmy Avargraf mogą również wytypować części konieczne lub sugerowane do wymiany, w które można się następnie zaopatrzyć w dziale części zamiennych firmy. Elementy maszyn, które można naprawić, mogą zostać przekazane do serwisu Avargrafu lub za jego pośrednictwem – do producenta, w celu zdiagnozowania usterki i jej reperacji. Firma pośredniczy także w wymianie i regeneracji wałków do niektórych maszyn, jak również w ostrzeniu noży do gilotyn i trójnoży. W przypadku zgłoszenia przez klienta konieczności zmiany lokalizacji maszyn na hali lub zmiany lokalizacji samej firmy, Avargraf świadczy również usługi ich przenoszenia i instalacji w nowym miejscu. Firma Avargraf ponadto wprowadziła do oferty również sobotnie dyżury serwisu. Avargraf jest pomocny dla swoich klientów w trudnych sytuacjach. Kiedy zdarza się np. zlecenie bardzo nietypowe (nawet w niskim nakładzie), a wymagana jakość produktu jest bardzo wysoka, niektóre drukarnie zwracają się do serwisu Avargraf z prośbą o wsparcie w postaci obecności technika tej firmy podczas całego procesu realizacji zlecenia. Serwisant tej firmy jest gotowy do ustawienia maszyny czy dokonania ewentualnych korekt. Opracowano na podstawie informacji firmy Avargraf