Rynkowy debiut technologii HRG
8 sie 2013 14:09
Firma Printpack została wybrana dostawcą opakowań nowej linii czekoladek produkowanej przez Kinnerton Confectionery w Wielkiej Brytanii. Kinnerton wprowadził niedawno na rynek czekoladowe wersje popularnych lodów Magnum, Cornetto i Mini Milk (produkowanych przez firmę Unilever).
Czekoladowa wariacja na temat lodów to pierwszy przypadek, kiedy te znane marki doczekały się swoich „cieplejszych” odpowiedników. Producent – Kinnerton Confectionery – potrzebował zaufanego partnera, który dostarczyłby opakowanie o wyjątkowej grafice, jednocześnie zachowujące integralność i jakość produktu umieszczonego wewnątrz.
Firma Printpack bardzo szybko oceniła, że niedawno opracowana przez nią technologia druku rotograwiurowego HRG (High Resolution Gravure) będzie odpowiednim rozwiązaniem dla debiutującego na rynku produktu. Należy podkreślić, że jest to rynkowy debiut tej technologii. HRG to proces, który został opracowany w odpowiedzi na oczekiwania rynku związane z uzyskaniem grafiki o wyjątkowej jakości. Ta innowacyjna technologia znakomicie spełniała wymogi producenta, który pragnął wyróżnić swoje produkty na półce sklepowej zwiększając atrakcyjność opakowań.
Opracowano na podstawie informacji firmy Printpack