Harmonogram wydarzeń Kreatywnej Areny podczas targów Reklama360
12 maj 2014 10:42
Kreatywna Arena to miejsce spotkań tych, którzy chcą zaprezentować coś ciekawego, nowego i inspirującego. Podczas Areny zaproszeni goście zaprezentują innowacyjne produkty, które mają szansę zrewolucjonizować rynek reklamy. Poprowadzą również warsztaty, dzięki którym będzie można podnieść kompetencje z zakresu marketingu opartego na nowych technologiach, a przede wszystkim zdobyć wiedzę, niezbędną do bycia marketingowcem na miarę XXI wieku. Komunikacja marketingowa, wykorzystanie technologii mobilnych, media społecznościowe w służbie reklamy, druk 3D - to tylko niektóre zagadnienia poruszane podczas licznych wystąpień i warsztatów, jakie czekają na uczestników targów Reklama360.
14 maja 2014
10:00 - 10:45
PREZENTACJA „WSTĘP DO DRUKU”
Kamil Dziadkiewicz, Omni3D
10:45 - 11:30
OTWARTA DYSKUSJA O TEMATYCE TECHNOLOGII DRUKU 3D
11:30 - 12:00
Od E- Do M- COMMERCE. ZAKUPY MOBILNE PO POLSKU
Patryk Bukowiecki – Head of Mobile Allegro
12:00 - 12:30
WALK GROUP, THE POWER OF CONTEXT AND THE FUTURE OF DIGITAL MARKETING
Ivan Hernandez - Digital Strategy and Development Director at Walk Group.
12.30 - 13.00
INTERNET OF THINGS – EKSCYTUJĄCE ROZWIĄZANIA
Miłosz Wójcik - CEO Appchance + Confrenz.com
13.00 - 13.30
INNOWACJE INFRASTRUKTURY IT DLA MARKETINGU
Rafał Roszak - CMO Beyond.pl
13.30 - 14.00
MARKETING AUTOMATION
Grzegorz Błażewicz - CEO & FOUNDER SALESMANAGO
14:00 - 14:30
MONITORING W SŁUŻBIE TECHNOLOGII
Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist
14:30 - 16:00
PANEL DYSKUSYJNY
SPECJALISTÓW RÓŻNYCH BRANŻ KORZYSTAJĄCYCH Z TECHNOLOGII DRUKU 3D Moderator: Kamil Dziadkiewicz, Omni3D
16:00 - 16:30
CAŁA PRAWDA O WIZERUNKOWEJ REKLAMIE ONLINE. PO CO TO KOMU?
Grzegorz Kosiński - Dyrektor Zarządzający
15 maja 2014
10:00 - 10:45
PREZENTACJA „WSTĘP DO DRUKU”
Kamil Dziadkiewicz, Omni3D
10:45 - 11:30
OTWARTA DYSKUSJA O TEMATYCE TECHNOLOGII DRUKU 3D
12:00 - 12:30
INTEGRACJA DANYCH MOBILNYCH I DESKTOPOWYCH
W SŁUŻBIE MARKETINGU
Albert Hupa - Prezes IRCenter
13:00 - 13:30
THE KILLER ADD: REKLAMA MOBILNA
W PRAKTYCE
Rafał Staszkiewicz - Country Manager Adello Polska
13:30 - 14:00
CZY TO ZADZIAŁA? JAK SZYBKO I EFEKTYWNIE PODEJMOWAĆ DECYZJE PROJEKTOWE
Igor Farafanow, Lead UX
14:00 - 14:30
JAK OPTYMALIZOWAĆ DZIAŁANIA REKLAMOWE NA FACEBOOKU?
Grzegorz Berezowski – CEO Napoleon Cat, Miłosz Belter - Product Manager
14:30 - 15:15
PREZENTACJA „PROTOTYPOWANIE OPAKOWAŃ”
Kamil Dziadkiewicz, Omni3D
15:15 - 16:00
OTWARTA DYSKUSJA O TEMATYCE PROTOTYPOWANIA
Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII DRUKU 3D
16 maja 2014
10:00 - 10:45
PREZENTACJA „WSTĘP DO DRUKU”
Kamil Dziadkiewicz, Omni3D
10:45 - 11:30
OTWARTA DYSKUSJA O TEMATYCE TECHNOLOGII DRUKU 3D
12:00 - 12:30
PEŁNA AUTOMATYZACJA I PROGRAMOWALNOŚĆ
W ZAKUPIE REKLAMY INTERNETOWEJ. CZY JESZCZE POTRZEBUJEMY HANDLOWCÓW?
Tomasz Teodorczyk - CEO, Bidlab
12:30 - 13:30
NAJNOWSZE TRENDY W VISUAL MERCHANDISINGU NA PODSTAWIE TARGÓW EURO SHOP W DUSSELDORFIE
dr Marek Borowiński
14:30 - 15:15
PREZENTACJA „3D COMMERCE”
Kamil Dziadkiewicz, Omni3D
15:15 - 16:00
OTWARTA DYSKUSJA
* stan na dzień 09.05.2014