OKI Europe wprowadza nowy ogólnoeuropejski program partnerski
22 lip 2014 10:29
Firma OKI Europe Ltd. uruchomiła w całej Europie nowy, ujednolicony program partnerski w celu wzmocnienia i rozwoju relacji z obecnymi oraz nowymi partnerami.
Celem Programu Partnerskiego Shinrai jest dążenie do otwarcia nowych możliwości biznesowych w ramach sieci dystrybucyjnej OKI. Shinrai opiera się na budowaniu zaufania między OKI a społecznością partnerów i jest ogólnoeuropejskim programem, który obejmuje ukierunkowanie sprzedaży, nagradzanie za lojalność, wsparcie marketingowe oraz prowadzenie szkoleń.
„OKI jest wyjątkowe, ponieważ nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej do klienta końcowego, przez co kanał partnerski odgrywa znaczącą rolę w naszym modelu biznesowym ─ mówi Terry Kawashima, dyrektor zarządzający OKI Europe Ltd. ─ Do tej pory wspieraliśmy partnerów za pomocą wielu niezależnych inicjatyw lokalnych. Natomiast nowy, jednolity program podkreśla nasze całkowite zaangażowanie w kanał partnerski, współpracę na rzecz tworzenia nowych możliwości i rozwój biznesu korzystnego dla wszystkich stron w ramach prawdziwego partnerstwa”.
Program Partnerski Shinrai działa na kilku poziomach.
Poszczególne poziomy są oparte na indywidualnym dla każdego partnera modelu biznesowym oraz zmiennym poziomie integracji i zaangażowania w OKI. Każdy poziom oferuje inne korzyści,
w tym różne formy wsparcia biznesowego i nagrody.
Partnerzy Premium, Executive, E-Commerce i BMO otrzymają certyfikat Autoryzowanego Partnera oraz umowę Programu Partnerskiego Shinrai, stworzoną w celu sformalizowania stosunków i podkreślenia wzajemnych korzyści, płynących z bliskiej współpracy. Dodatkowe wsparcie zostanie udzielone przez dedykowanego opiekuna, który będzie pomagać dystrybutorom w osiągnięciu ich celów biznesowych. Cele sprzedaży będą określane indywidualnie w każdym przypadku, a nowy system premiowania wyników ma nagradzać inwestycje w firmę OKI, jej produkty i usługi.
„Dzięki temu usystematyzowanemu i wspierającemu programowi, ukierunkowanemu na motywację, narzędzia i szkolenia, OKI pomoże każdemu partnerowi stworzyć własną bazę klientów oraz opracować nowe możliwości działania ─ mówi Kawashima. ─ Będzie to korzystne zarówno dla OKI i naszych partnerów, jak i dla klientów końcowych, którzy będą mieli większy dostęp nie tylko do wielokrotnie nagradzanej innowacyjności produktów OKI, lecz także do profesjonalnego doradztwa i wsparcia”.
Opracowano na podstawie informacji firmy OKI Europe