REKLAMA360 pod honorowym patronatem PIAP
6 lip 2015 13:20

„Udział w wydarzeniach branżowych to najlepsza okazja do spotkań z klientami i wszystkimi potencjalnie zainteresowanymi osobami” – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, która objęła patronatem honorowym targi. „Targi to możliwość przedstawienia oferty oraz utrzymania dobrych relacji z klientami, które są w dzisiejszych czasach bardzo ważnym elementem każdego dobrze prosperującego biznesu. Reklama 360 w odświeżonej formule będzie doskonałą okazją do tego typu spotkań i prezentacji oferty upominków reklamowych. Polska Izba Artykułów Promocyjnych chętnie weźmie udział w tym ważnym dla branży wydarzeniu” – deklaruje Wojniak. Z kolei Marta Wojciechowska, specjalista ds. marketingu w OpenPrint.pl, pierwszej w Polsce multidrukarni, tak wypowiada się o nadchodzącej edycji: „KRĘCI MNIE REKLAMA360… która kolejny raz udowadnia, że reklama i marketing nie muszą być nudne i banalne. Dzięki temu niezwykłemu wydarzeniu drukarnia internetowa OpenPrint.pl uzyska szerokie perspektywy zaprezentowania swojej bogatej oferty produktów z zakresu poligrafii reklamowej. Dzięki Reklamie360 Międzynarodowe Targi Poznańskie uzyskują nowy wymiar.” Ze środowiska reklamy płyną opinie na temat różnych wydarzeń dedykowanych branży reklamy. Nowy zespół organizacji targów REKLAMA360 wsłuchuje się w nie i decyduje się na krok w kierunku zbudowania eventu, który zagwarantuje wystawcom to, co targi mogą zaproponować najlepszego świadomym i nowoczesnym przedsiębiorcom. Będzie to nowoczesna infrastruktura czteropaku, a więc pawilonów 7, 7a, 8 i 8a, optyczny podział na 5 stref tematycznych, wśród których firmy różnych sektorów reklamy znajdą swoje komfortowe miejsce i będą mogły podjąć profesjonalistów zwiedzających targi. Ci z kolei będą się odznaczać odpowiednimi kolorami identyfikatorów dzielącymi ich na marketerów, agencje reklamowe i inne. W obrębie ekspozycji zostanie wydzielona przestrzeń specjalna, przeznaczona dla firm zrzeszonych w Polskiej Izbie Artykułów Promocyjnych, które przyczyniają się do aktywnego wspierania rozwoju branży reklamowej w Polsce. Organizatorzy targów REKLAMA360 realizują pomysł otoczenia branży reklamowej pełną profesjonalizmu, zrozumienia potrzeb i specyfiki każdego z wystawców opieką. Honorowy patronat PIAP jest tego właściwym dopełnieniem. Targi REKLAMA360 odbędą się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w dniach od 29 września do 1 października br. Wydarzeniu będą towarzyszyć szkolenia, wykłady i panele dyskusyjne zogniskowane wokół tematu personalizacji, zarówno produktów, jak i informacji promocyjnych. Wstęp dla profesjonalistów z branży reklamy i marketingu jest bezpłatny i możliwy za pośrednictwem strony www.mtp24.pl Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie www.reklama360.eu Opracowano na podstawie informacji MTP