Wersja 3.1 oprogramowania Apogee StoreFront i Asanti StoreFront
8 mar 2016 11:51

Agfa Graphics poinformowała o wprowadzeniu na rynek najnowszej wersji – 3.1 ­– oprogramowania Apogee StoreFront i Asanti StoreFront. Umożliwia ono tworzenie sklepów internetowych i jest przeznaczone dla drukarń – odpowiednio – offsetowych i cyfrowych wielkoformatowych. W nowej wersji pojawiło się kilka nowych, użytecznych funkcji, m.in. tworzenie zestawów z oferowanych w sklepach produktów, wprowadzanie rabatów oraz kodów promocyjnych. Funkcja tworzenia zestawów umożliwia grupowanie różnych produktów w ramach wspólnej oferty proponowanej klientowi. W tym względzie – jak zapewnia Agfa Graphics – program StoreFront jest unikalny. Zastosowany w nim specjalny kreator (wizard) prowadzi klienta sklepu – krok po kroku – przez cały proces składania zamówienia. Funkcjonalność ta pozwala na prostą i efektywną personalizację wszystkich elementów wchodzących w skład zestawu. Oprogramowanie Apogee StoreFront i Asanti StoreFront w wersji 3.1 umożliwia też stosowanie kodów promocyjnych, uprawniających do uzyskania rabatu na jedno lub więcej zamówień. Mogą to być zarówno jednorazowe, okazjonalne zniżki, jak i stały rabat, np. dla klientów realizujących duże ilości zamówień. Dostępna jest w nim także funkcja, w ramach której drukarnia wielkoformatowa może z jednej strony wprowadzić dodatkowe opcje do oferowanego produktu, z drugiej zaś – zaproponować niższą cenę, uzależnioną od wielkości zamówienia. Wielu użytkowników oprogramowania Apogee/Asanti StoreFront stosuje dostępną w nim funkcję monitorowania biznesu prowadzonego w trybie online. W wersji 3.1 mogą oni eksportować dane, uwzględniające całą historię zamówień, do pliku w formacie Excel. To ułatwia analizę sprzedaży w długim okresie i umożliwia identyfikowanie trendów w zachowaniach klientów. W efekcie drukarnia może informować klientów o popularności poszczególnych produktów dostępnych w sklepie internetowym, a także sugerować ich zastąpienie bardziej atrakcyjnym, alternatywnym rozwiązaniem. Więcej – w marcowej „Poligrafice”. Opracowano na podstawie informacji firmy Agfa Graphics