Spotkanie świata druku, marketingu i sprzedaży online
18 kwi 2016 12:45

W środę 13.04.br. w Warszawie odbyła się konferencja „Przyszłość poligrafii - walka jakości z ceną” organizowana przez firmę Key2Print, prezentującą na niej swoje innowacyjne rozwiązanie systemowe dla drukarni online. Na spotkanie przybyło 110 gości, aby dowiedzieć się, co kryją przed nami przyszłe lata branży drukarskiej. Konferencję rozpoczął Dominik Szulim, prezes Key2Print, witając przybyłych gości i przedstawiając wszystkich prelegentów. Na wydarzeniu usłyszeliśmy ich dwunastu; omawiali oni tematy z dziedzin bardzo istotnych w perspektywie następnych lat dla biznesu poligraficznego. Prelekcje o najlepszych metodach marketingu internetowego i kampanii wizualnych wygłosili Michał Karolak i Wojciech Gilewski z K2P Marketing. Bardzo ciekawe prezentacje o zbliżonej tematyce wygłosiła też Grupa Wirtualna Polska i Royal AD. Nie zabrakło również wypowiedzi na temat prawnych aspektów sprzedaży przez internet radcy prawnego Dawida Bugajskiego czy prezentacji o dotacjach unijnych - nieszablonowo, która została przedstawiona przez Macieja Pałuckiego z Euro Grant. Na konferencji firma Key2Print przedstawiła jedyny na rynku, ekskluzywny raport dotyczący badania jakości i szybkości obsługi klienta online w polskich drukarniach. Firma poświęciła na stworzenie go wiele miesięcy analizy statystyk i zachowań klientów. Raport K2P jest dostępny wyłącznie dla uczestników wydarzenia oraz subskrybentów bloga blog.key2print.pl. Partnerami wydarzenia były firmy DKS, Duplo, KML Solutions, Reprograf oraz Akonda. Podzieliły się one z uczestnikami konferencji swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami dotyczącymi najnowszych technicznych rozwiązań, e-commerce i promocji internetowej jako przyszłości sektora poligraficznego. Na konferencji zostały również zaprezentowane najnowocześniejsze rozwiązania maszynowe. Można było przyjrzeć się z bliska m.in. maszynom Konica Minolta PRESS C1070 RIP Fiery IC 413 z opcjami Productivity Pack oraz Impose; automatycznej, kompaktowej foliarce do zastosowań w druku cyfrowym i offsetowym Tauler, ploterowi VersaExpress RF640 czy automatycznej bigówko-składarce Multigraf. Całe wydarzenie było bardzo udanym spotkaniem świata druku oraz marketingu i sprzedaży online. „Poligrafika” była patronem medialnym konferencji. Na kolejne spotkanie firma Key2Print zapraszamy w maju na międzynarodowych targach drupa w Dusseldorfie: http://www.drupa.com/cipp/md_drupa/custom/pub/show,lang,2/oid,17569/xa_nr,2487002/~/Web-ExhDatasheet/exh_datasheet Wszystkie materiały z konferencji będą dostępne na blogu http://blog.key2print.com/ oraz u przedstawicieli firmy. Opracowano na podstawie informacji firmy Key2Print