Firma Asahi Photoproducts, pionier w rozwoju fleksograficznych płyt fotopolimerowych, ogłosiła wzbogacenie swego zespołu o trzech nowych członków: Stephana Doppelhammera, André Jochheima oraz Dennisa Hubbelinga, którzy poszerzą intelektualny potencjał grupy o swą głęboką wiedzę z zakresu fleksograficznego druku etykiet i opakowań.
„Od chwili, gdy rozpocząłem przygodę w tym biznesie przed 30 laty, doświadczamy nieustannej korzystnej ewolucji w naszej bazie klientów - powiedział David Galton, dyrektor sprzedaży w Asahi Photoproducts Europe. - Towarzyszą temu ciągłe inwestycje w nasz zespół. Jego najnowsze nabytki gwarantują, że zajmujemy najlepszą możliwą pozycję, by przyspieszyć kolejną fazę naszego rozwoju.”
Stephan Doppelhammer objął w Asahi Photoproducts Europe funkcję dyrektora sprzedaży odpowiedzialnego za rozwój. Ma 25 lat doświadczeń w sektorze druku i opakowań, a jego ostatnią posadą było stanowisko globalnego dyrektora ds. rynku opakowaniowego w QuadTech.
André Jochheim, który do niedawna pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w firmie TLS Anilox GmbH, przynosi do Asahi 19-letnie branżowe doświadczenie; w nowej firmie będzie odpowiadał za sprzedaż na rynki Niemiec, Austrii i Szwajcarii.
Dennis Hubbeling poprzednio wspierał firmę Schawk (znaną wcześniej pod nazwą Saueressig Flexo GmbH & Co.) swoją wiedzą w zakresie sprzedaży i wsparcia technicznego. Ma 13-letnie doświadczenie w branży druku i opakowań, a w Asahi Photoproducts Europe będzie sprzedawcą technicznym w zespole sprzedaży działającym na niemieckim rynku.
Na podstawie informacji Asahi Photoproducts opracował TK