Igepa Polska uruchomiła Portal Klienta IGEPA24
14 paź 2019 12:15

W celu podniesienia komfortu współpracy klientów z firmą Igepa Polska spółka uruchomiła Portal Klienta IGEPA24.

Portal IGEPA24 to nowoczesna platforma informatyczna, która jest nie tylko kolejnym kanałem kontaktu z firmą Igepa, ale także stanowi wyjątkowe udogodnienie dla klientów oraz przynosi wiele wymiernych korzyści.

Portal Klienta IGEPA24 umożliwia m.in.:

- szybkie składanie zamówień on-line,

- śledzenie na bieżąco stanu rozliczeń,

- sprawdzanie cen w indywidualnym cenniku klienta,

- dostęp do wystawionych klientowi dokumentów z możliwością pobrania w wersji pdf,

- zdalne potwierdzanie korekt poprzez Portal,

- szybki kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Wejście do Portalu znajduje się na stronach internetowych Igepa Polska: www.igepa.pl i www.igepa-viscom.pl oraz w e-mailu aktywacyjnym, który przesyłany jest klientom po uzyskaniu od nich uprzednio zgody. Na stronach www oraz w e-mailu aktywacyjnym klienci znajdą skróconą instrukcję użytkowania Portalu oraz regulamin korzystania z niego.

Biura Obsługi Klienta Igepa Polska służą kompletem informacji na temat Portalu i udzielą szczegółowych odpowiedzi na temat jego działania i funkcjonalności.

Portal IGEPA24 przyczyni się do jeszcze lepszej współpracy pomiędzy Igepa Polska a jej klientami. Narzędzie to będzie również sukcesywnie rozwijane.

Opracowano na podstawie informacji firmy Igepa Polska