Festiwal Marketingu i Promo Show pozyskały zagranicznych partnerów
25 lip 2022 07:00

Wydarzenia targowe Festiwal Marketingu, zaplanowane w dn. 14-15.09.2022 r. oraz Promo Show, które odbędzie się w dn. 08-09.02.2023 r., organizowane przez redakcję OOH magazine pozyskały nowych partnerów zagranicznych, którzy będą je wspierać medialnie.

Partnerstwo z zagranicznymi mediami i organizatorami imprez branżowych jest dla nas kluczowe, bo nasze wydarzenia mają charakter międzynarodowy - mówi Katarzyna Lipska - Konieczko z OOH magazine. – Obie imprezy kierowane są  zarówno do wystawców, jak i zwiedzających z zagranicy. Łącząc siły z branżowymi mediami z całego świata wspieramy wzajemnie nasze biznesy, przekazując informacje na większą skalę do potencjalnych odbiorców.

Nawiązaliśmy współpracę medialną z Euroexpo z Rumunii, organizatorem targów PRINT.TEXTILE.GIFTS Print&Sign, Textile Technology Show and Corporate Gifts Show’s, które odbędą się w dn. 04-07.10.2022 r. w Bukareszcie, kolejnym partnerem zostało niemieckie wydawnictwo Eppi, które organizuje targi HAPTICA w dn. 06.09.2022 r. i 15.03.2023 r. w Bonn -  dodaje Magdalena Wilczak z OOH magazine. - Niezmiernie cieszy nas zainteresowanie zagranicznych mediów, którzy chcą z nami kooperować. Świadczy to o tym, że nasze wydarzenia również zaczynają być zauważalne na międzynarodowych rynkach, co potwierdzają liczne rejestracje gości zagranicznych.

Przypominamy, że rejestracja na wrześniowe targi Festiwal Marketingu jest bezpłatna i możliwa tutaj.

Opracowano na podstawie informacji organizatora.