Sympozjum Zarządzania Barwą 2024 – odliczanie trwa
1 lut 2024 12:36

9. Sympozjum Zarządzania Barwą odbędzie się w Monachium w dniach 21 i 22 lutego. Potwierdzono już listę wszystkich 21 prelegentów. Swoją wiedzą podzielą się praktycy i pracownicy drukarni oraz właściciele marek. Program obiecuje zróżnicowane i szerokie spojrzenie na świat zarządzania kolorem. Wydarzenie, w którym weźmie udział 200 osób z prawie 20 krajów, jest dobrym miejscem do nawiązywania kontaktów z przedstawicielami branży.

Właściciele marek i firmy o oczekiwaniach klientów

Pierwsza sesja zgromadzi prelegentów z firm Procter & Gamble, L'Oréal i Alfred Kärcher. Trzej eksperci omówią pasowanie kolorów, stosowanie ujednoliconej kolorystyki i profesjonalne rozwiązania, które mogą w tym pomóc.

Opakowania, tekstylia i dekoracje

Oprócz standardowego druku komercyjnego, kolor jest również niezbędny w innych sektorach. W jaki sposób procesy i ich zrozumienie zapewniają optymalną kolorystykę opakowań, jak standaryzacja i wzorniki mogą pomóc w druku dekoracyjnym  i jak kolor zachowuje się na tle innych niż CMYK kolorów w druku na tekstyliach. Uczestnicy dowiedzą się tego wszystkiego podczas trzech różnych sesji.

Standaryzacja

Niezależnie od tego, czy chodzi o standardy klientów czy standardy we fleksografii, wklęsłodruku opakowaniowym i druku dekoracyjnym. Specjaliści od kontroli barwy reprezentujący drukarnie,  drukarnie wklęsłodrukowe , producentów matryc do tłoczenia i właścicieli marek przedstawią zalety tego rozwiązania.

Porady i wskazówki

CMS 2024 nie zaniedba również praktycznego podejścia. Eksperci udzielą wsparcia na temat tego, jak wykorzystać precyzyjne profilowanie w druku tekstylnym, przedstawią profesjonalne rozwiązania dla początkujących i profesjonalistów w zakresie zarządzania barwą, pokażą, jak działa dopasowywanie kolorów na stacji kontrolnej i jak można zdigitalizować przepływy pracy.

Dokąd zmierza ta podróż?

Uczestnicy dowiedzą się nie tylko o nowych trendach w projektowaniu dokumentów do odczytu maszynowego, ale także o tym, jak sztuczna inteligencja wspiera produkcję treści 2D i 3D.

Opracowano na podstawie informacji organizatora Sympozjum Zarządzania Barwą Fogra