Print Logistic i Antigro Designer wprowadzają nowy produkt 
28 sie 2024 14:24

W kwietniu 2024 r. dostawca oprogramowania do personalizacji druku, firma Antigro Designer, współpracując z Print Logistic, wprowadziła na rynek innowacyjny projekt przeznaczony dla sklepów internetowych i drukarni, pragnących rozszerzyć swoją ofertę o unikalne, spersonalizowane produkty w postaci poduszek o nietypowych kształtach, bez konieczności posiadania odpowiednich maszyn do ich produkcji.

Firmy wprowadziły możliwość darmowego testowania trzech produktów tworzonych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji do wycinania twarzy/postaci: personalizowanej poduszki w kształcie twarzy/głowy, poduszki w kształcie astronauty z możliwością dodawania twarzy/głowy oraz personalizowanej poduszki w kształcie całej postaci. W ostatnim czasie firmy zdecydowały się wprowadzić do oferty dodatkowy produkt, jakim są personalizowane poduszki z logo wycinane po jego obrysie. 

Wykorzystanie poduszek z logo wycinanych po obrysie może być bardzo wszechstronne. Takie poduszki mogą być zamawiane przez klientów docelowych jako materiały reklamowe do ich biznesów, dekoracje lokali usługowych, czy też tworzenie wyjątkowych poduszek z logo swoich ulubionych klubów sportowych. 

Dotychczasowe zainteresowanie możliwością przetestowania funkcji kreatora do personalizacji produktów Antigro Designer oraz darmowego otrzymania wyprodukowanych przez Print Logistic poduszek świadczy o dużej potrzebie rynku na wprowadzanie tego typu inicjatyw. Dzięki gwarantowanej przez Print Logistic wysyłce produktów w 48 godzin program pozwala w krótkim czasie ocenić jakość wykonania zamówień. Partnerzy, którzy docenią to rozwiązanie, mają możliwość jego wdrożenia na swoich stronach internetowych, co pozwoli im zaoferować klientom unikatowe produkty z cyfrowym nadrukiem, tworząc tym samym wyjątkowe doświadczenia zakupowe. 

Uzupełniony o kolejny interesujący produkt, program stanowi idealną okazję dla firm pragnących bez ryzyka wypróbować innowacyjne możliwości i wzbogacić swoją ofertę o wyjątkowe, spersonalizowane produkty. To rozwiązanie ma pozwolić przedsiębiorstwom odkryć nowe źródła przychodu oraz zwiększyć lojalność i zaangażowanie klientów, oferując im unikalne, dostosowane do ich potrzeb artykuły. 

Tak samo jak w przypadku poprzednich produktów w programie, Antigro Designer razem z Print Logistic oferują kompleksową obsługę. 

Opracowano na podstawie informacji Antigro Designer