Znamy już skład JURY konkursu POS STARS
6 wrz 2024 13:00

Podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu już po raz 16. odbędzie się konkurs branżowy na najlepsze displaye reklamowe POS STARS. Oto tegoroczny skład JURY, który wyłoni zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wybierze GRAND PRIX tej edycji.

Karolina Karolczak, dyrektor ds. promocji globalnej, AsstrA

Karolina jest ekspertką z ponad 25-letnim doświadczeniem w komunikacji i marketingu oraz budowaniu i wdrażaniu strategii na rynkach międzynarodowych. Jest absolwentką MBA w Paryżu, wykładowcą akademickim, profesjonalnym mówcą trenerem motywacyjnym oraz Coachem z certyfikatem MLC oraz akredytacją trenerską Brian Tracy International. Twórczyni programu treningowego #celomania dzięki któremu jej klienci osiągają cele, autorka wielu publikacji branżowych oraz dotyczących pracy z celami.

Obecnie odpowiada za departament Promocji w grupie kapitałowej AsstrA. W obszarze odpowiedzialności jej zespołu jest: komunikacja globalna marki, działania marketingowe i PR na każdym z rynków, e-commerce, projekty ESG. Odpowiada za wdrażanie strategii na następujących rynkach: Europe, Eastern Europe, Asia & North America. Poprzednio odpowiedzialna za pion marketingu i komunikacji w Grupie ENEL-MED. Dodatkowo jako Partnership & Procurement Director w Sodexo BRS teraz Pluxee była odpowiedzialna za stworzenie modelu współpracy bazującego na Consumer Value Added Proposition z największymi sieciami na rynku. Odpowiadała za wprowadzenie i opracowanie strategii marki Dr Witt, re-launch marki Frugo oraz Black, a także kampanii Levi’s – 501. W 2021 roku została wyróżniona w rankingu Forbes Women – Mistrzynie Linkedin. Od 2018 roku jest wykładowczynią akademicką na Społecznej Akademii Nauk (marketing, PR, strategie zarządzania, digital) oraz wykładowczynią Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie.

Marzena Gutknecht, menedżer ds. marketingu w Sico Print Solutions

Od ponad 20 lat jest związana z branżą poligraficzną, z doświadczeniem w obsłudze klienta, zakupami oraz w marketingu i zarządzaniu komunikacją, zarówno w firmach z kapitałem polskim, jak i w międzynarodowej grupie kapitałowej. Wraz z wieloletnią obecnością w branży druku cyfrowego idzie rozległa znajomość branży, rynku i trendów.

Odpowiedzialna za marketing i komunikację w Sico Print Solutions, dostawcy i integratora rozwiązań poligraficznych dla reklamy i przemysłu. Sico PS współpracuje zarówno z dużymi, światowymi markami, jak i tymi, które dopiero wchodzą na rynek. Dostawca technologii, wiedzy i propagator wdrażania innowacji w wielkoformatowym druku cyfrowym. Posiada doświadczony, zgrany team o szerokich i zróżnicowanych kompetencjach eksperckich. Dzięki temu, prócz optymalnie dobranych urządzeń i mediów, oferuje wysokiej jakości serwis, doradztwo i szkolenia.

Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor ds. handlu i współpracy międzynarodowej E.Leclerc, Galec Sp. z o.o.

Doświadczona menedżerka specjalizująca się w zarządzaniu polityką handlową i opracowywaniu propozycji biznesowych, które realizują cele firmy. Negocjator krajowy i międzynarodowy. Lider zmiany, lider zespołu z umiejętnościami komunikacji i zarządzania interesariuszami.

W marketingu wspiera wdrażanie narzędzi pozwalających na coraz szybszy i bardziej skuteczny kontakt z klientami. W zarządzaniu zespołem najbardziej inspiruje ją możliwość dawania ludziom perspektyw rozwoju i wykorzystania ich indywidualnych talentów.

Prywatnie szczęśliwa mama, pasjonatka florystyki, podróży, miłośniczka kryminałów.

Tomasz Kwieciński – starszy menedżer ds. marketingu w DEICHMANN

Ekspert komunikacji marketingowej z ponad 13-letnią praktyką w branży. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno po stronie agencji (Me & My Friends) realizując działania dla takich marek jak: Lubella, Kubuś, Tymbark, Desperados Red (Grupa Żywiec) czy Ronson Development, jak i pracując po stronie klienta w AmRest jako menedżer ds. komunikacji w Pizza Hut.

Od 2016 r. związany z DEICHMANN, gdzie brał udział w realizacji wszystkich kampanii wizerunkowych dedykowanych polskiemu rynkowi, współpracując z Margaret, Julią Wieniawą, Sylwią Grzeszczak czy Klaudią Halejcio.

Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze oraz Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.

Agnieszka Zagozda, dyrektor kreatywny, Ster Event

Od 20 lat obsługuje imprezy. Od małego przyjęcia po kilkutysięczne wydarzenia. Jej kreacje eventowe intrygują i inspirują kolejne pokolenia.

Dyplomowany archeolog. Z zamiłowania stylistka i niepoprawna optymistka. Dzień zaczyna mocną czarną kawą. Praca jest jej hobby, a że jestem wyjątkowo relacyjna i komunikatywna, wybrany zawód okazał się wyjątkowo trafnym.

W pracy kieruje się mottem, które brzmi: „Nie ma czegoś takiego jak zły pomysł, zawsze natomiast istnieje pomysł lepszy.”

Krystian Król – strateg ds. marki, event marketingu, neuromarketingu i grafik/DTP

Krystian Król od ponad 13 lat wspiera firmy w osiąganiu celów biznesowych poprzez skuteczne działania marketingowe. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii marek, zarówno na rynkach B2B, jak i B2C. Jego doświadczenie obejmuje wprowadzenie wielu produktów na rynki polskie i zagraniczne, szczególnie w branży FMCG oraz Retail.

Jest ekspertem w realizowaniu celów biznesowych za pomocą wydarzeń. Znany przez ochroniarzy monitoringu z wielogodzinnej obserwacji zachowań konsumentów w sklepach, z pasją oddaje się analizie behawioralnej, co pozwala mu precyzyjnie przewidywać i wpływać na decyzje zakupowe klientów.

Krystian łączy swoją wiedzę marketingową z umiejętnościami graficznymi, tworząc spójne i skuteczne projekty.

Od kilku lat działa pod marką Krystian Król Brand & Event Expert, a ponadto jest właścicielem kilku marek, które z sukcesem działają na rynku eventowym. Jego wszechstronność i podejście do marketingu sprawiają, że jest cenionym partnerem w biznesie.

Strefę POS STARS będzie można odwiedzić podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa i osobiście zobaczyć zgłoszone do konkursu realizacje.

Trwa bezpłatna rejestracja na targi TUTAJ.

Opracowano na podstawie informacji organizatora Festiwalu Marketingu