Konferencja MARKETING MIX dla miast i regionów
16 wrz 2024 14:00

Już 19 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu  powróci formuła konferencji MARKETING MIX. Tegoroczna edycja przeznaczona jest dla reprezentantów działów marketingu miast i regionów.

Konferencja dla pracowników działów marketingu urzędów miast i regionów to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, wiedzy oraz najlepszych praktyk w zakresie promocji lokalnych społeczności. Wydarzenie zgromadzi specjalistów z różnych części Polski, co może pozytywnie wpłynąć na nawiązywanie relacji i współpracy pomiędzy urzędami.

Networking i współpraca

Konferencja jest przestrzenią do networkingu, gdzie uczestnicy będą mogli wymieniać się kontaktami, pomysłami oraz współpracować nad projektami, które przyniosą korzyści ich regionom.

Prelegenci i eksperci

W wydarzeniu wezmą udział nie tylko praktycy z urzędów, ale również eksperci z branży marketingowej, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz wskazówkami.

Korzyści z udziału

- Networking: okazja do nawiązywania nowych kontaktów zawodowych, wymiany doświadczeń i budowania relacji w branży.

- Wiedza i aktualności: uczestnictwo w wykładach i prezentacjach pozwoli na zdobycie najnowszych informacji, trendów oraz innowacji.

- Inspiracja: spotkanie z ekspertami i liderami w danej dziedzinie zainspirują i zmotywują.

- Dyskusja i wymiana pomysłów: konferencje umożliwią uczestnikom dzielenie się pomysłami i dyskutowanie na różne tematy, co może prowadzić do nowych perspektyw i innowacji.

- Motywacja do dalszego rozwoju: udział w takich wydarzeniach często motywuje do dalszego kształcenia się i rozwijania swoich umiejętności.

AGENDA

12:00-12:45 – „Miasto moje a w nim… o promocji miast i regionów” – Jakub Sakowski, Agnieszka Pałasz, Fabryka Marketingu

12:50-13:05 – „Potencjał gadżetów reklamowych w promocji miast i regionów” – Adam Chmielewski, EXPEN

13:10-13:25 – „Potencjał Social Mediów w promocji Miast i Regionów” – Sylwia Kupiec, Shine on Agency

13:30-14:15 – „Mieszkańcy miasta jako kapitał promocyjny” – Jacek Pogorzelski, Partner zarządzający w BlueFox oraz dyrektor zarządzający Primecode.

Po ostatnim wystąpieniu, organizator wylosuje uczestników, którzy otrzymają pakiety gadżetów reklamowych.

Koszt udziału w konferencji to: 49 zł netto.

Zapisy na konferencję: Maciej Cioch, targi@oohmagazine.pl, tel.: 733 985 636

Opracowano na podstawie informacji organizatora Festiwalu Marketingu