Andrzejkowe spotkanie z Oki Systems Polska
6 gru 2016 14:44
Spotkanie to, podczas którego przedstawiono podsumowanie roku 2004 i plany firmy na rok następny, odbyło się 30 listopada (stšd nazwa ăAndrzejkoweÓ) w warszawskiej restauracji Grand Kredens.
Działalnoć firmy w mijajšcym roku podsumował Jacek Tarkiewicz, Marketing Manager Oki Systems Polska.
W roku 2004 wzrosła sprzedaż zarówno w grupie urzšdzeń czarno-białych, jak i kolorowych, co według przeprowadzonych przez IDC badań zapewniło firmie Oki w III kwartale br. 15,4% udziału w rynku (w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. nastšpił wzrost sprzedaży o 70%) i drugie miejsce w segmencie kolorowych drukarek laserowych w Polsce. Warto dodać, że w segmencie drukarek igłowych Oki jest liderem na polskim rynku Đ ponad 50% sprzedawanych drukarek to drukarki Oki.
Firma jest też jednym z wiodšcych dostawców rozwišzań telekomunikacyjnych, twórcš pierwszego telefonu w Japonii, a drugiego na wiecie (po wynalazku Bella).
Nowoci w ofercie Oki wprowadzone w 2004 roku przedstawił Piotr Lipko odpowiedzialny w firmie za program szkoleń i segment kolorowych drukarek laserowych. W roku 2004 firma Oki wprowadziła na rynek kilka nowych modeli drukarek zarówno czarno-białych, jak i kolorowych.
Plany Oki na nadchodzšcy rok to wprowadzenie nowych kolorowych urzšdzeń wielofunkcyjnych wykorzystujšcych technologię LED oraz ekspansja na inne rynki niż IT z produktami dopasowanymi do potrzeb klientów. W rozmowie z PoligrafikĽ dyrektor ds. sprzedaży Oki Systems Polska, Marek Szczepański stwierdził jednak, że nie dotyczy to rynku poligraficznego, przynajmniej w cišgu kilku najbliższych lat. Firma chce wypełnić niszę pomiędzy rynkiem urzšdzeń biurowych a rynkiem IT.
Spotkanie zakończyło się poczęstunkiem, a wszyscy chętni mogli się dowiedzieć ăCo w gwiazdach wydrukowane?Ó i ăJak bardzo kolorowy będzie Nowy Rok?Ó oraz wielu innych ciekawych rzeczy odÉ wróżki. IZ