Arctic Paper w nowej wizualizacji
6 gru 2016 14:46
Firma Arctic Paper opracowała nową identyfikację wizualną, zarówno na poziomie korporacyjnym, jak i poszczególnych produktów. Celem nowego stylu graficznego jest wyróżnienie i wzmocnienie zewnętrznej komunikacji firmy.
Papier jest tworzywem, na którym wiele agencji reklamowych i projektantów opiera swoje prace. W procesie przygotowywania nowej identyfikacji wizualnej dużym wyzwaniem dla firmy Arctic Paper było odzwierciedlenie jej pozycji w branży papierniczej. Arctic Paper wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie jest pionierem w wielu dziedzinach takich jak ekologia, obsługa klienta i rozwój produktów.
Niedawno przygotowano broszurę poświęconą ekologii, broszurę korporacyjną oraz reklamy wykorzystujące elementy nowej identyfikacji wizualnej Arctic Paper.
Obecnie trwające kampanie reklamowe papierów Munken i Arctic oraz reklamy papieru Amber również opierają się na nowej wizualizacji tych trzech marek.
Wprowadzone zmiany umożliwią nam przekazywanie informacji na różnych rynkach europejskich w sposób bardziej spójny, a także wzmocnią sam przekaz – mówi Hans Karlander, dyrektor ds. marketingu Arctic Paper.
Grupy docelowe informacji przekazywanych przez firmę Arctic Paper to drukarnie, agencje reklamowe, wydawcy książek i odbiorcy, którzy korzystają z papieru wysokiej jakości do realizacji swoich prac. Kilka rodzajów papieru posiada certyfikat FSC.