„Beyond the Printed Word” w Budapeszcie
6 gru 2016 14:49
W dniach 20-21 listopada w Budapeszcie odbędzie się 16. konferencja z cyklu „Beyond the Printed Word”, której organizatorem jest IFRA. W tym roku motto spotkania poświęconego cyfrowym technologiom wydawniczym brzmi: „Jak zarabiać na cyfrowym biznesie”.
Mówi Reiner Mittelbach, CEO organizacji IFRA: Nasze konferencje co roku gromadzą wielu decydentów z całego świata, którzy dyskutują na temat wyzwań biznesowych oraz możliwości związanych z publikowaniem mobilnym i online. Dziś wielu wydawców coraz bardziej zdaje sobie sprawę, że oferowane przez nich usługi oparte na technologiach cyfrowych stanowią podstawę przyszłych wzrostów, tak pod względem czytelnictwa, jak i przychodów. Współczesny świat jest pełen pomysłów na ich pełniejsze wykorzystanie. Jednak coraz ważniejszą rolę odgrywają lokalne możliwości w zakresie ich adaptacji i wdrożenia. Rolą konferencji „Beyond the Printed Word” jest właśnie odkrywanie czynników decydujących o przyszłym sukcesie wielu wydawców.
Tegoroczne spotkanie poprowadzą Jennifer Caroll, wiceprezes firmy New Media Content (pełniąca też ważne funkcje w Institute for the Connected Society oraz Newspaper Association of America) i Theo Blanco, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu szwedzkiej firmy Upsala Nya Tidning.
Konferencja będzie się składać z czterech sesji plenarnych (tłumaczonych symultanicznie na języki angielski, niemiecki, francuski i hiszpański). W pierwszej, przebiegającej pod hasłem „Jak się wyróżnić w cyfrowym tłumie”, zostaną zaprezentowane sylwetki osób, którym udało się osiągnąć sukces oferując produkt zupełnie inny niż konkurencja. Druga – „Rozwijając swoje bogactwo” – będzie poświęcona nowym pomysłom na rozwój już istniejących przedsiębiorstw i czerpanie z nich maksymalnych zysków, a także nowym kanałom dotarcia do grup docelowych. Trzecia sesja – „Opowieści z niedalekiej przyszłości” – będzie dotyczyła nowych technologii umożliwiających sprostanie przyszłym wyzwaniom. Ostatnia będzie przebiegać pod hasłem „Wzrost przewyższający oczekiwania”. Zostanie ona poświęcona w całości usługom online, reklamie wykorzystującej telefonię komórkową oraz nowym kanałom sprzedaży, a także pomysłom związanym z generowaniem jak największych zysków przy minimalnym ryzyku inwestycyjnym.
Konferencję poprzedzą odbywające się 19 listopada warsztaty IFRA przebiegające pod hasłem: „Marketing na rynku cross-mediów: od ogłoszenia gazetowego do multimedialnej komunikacji reklamowej”.
Więcej informacji na temat konferencji „Beyond the Printed Word”, odbywającej się w budapeszteńskim centrum kongresowo-wystawienniczym Novotel Budapest Congres, można znaleźć na stronie www.ifra.com/beyond bądź kontaktując się z Ioaną Sträter z organizacji IFRA (tel. +49 6151 733 769, e-mail: straeter@ifra.com).
Opracowano na podstawie informacji IFRY