Brązowy Communicator 2008 dla Müller Martini
6 gru 2016 14:49

Kampania „Rośnij z nami” firmy Müller Martini została nagrodzona brązową nagrodą Communicator 2008, przyznawaną za najbardziej kreatywny, zintegrowany pomysł komunikacyjny. Nagroda „Award Corporate Communications” przyznawana jest przez Fachhochschule Nordwestschweiz (FHNW) i wspiera przedsięwzięcia mające na celu rozwój wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji w gospodarce oraz zarządzaniu publicznym. Tegoroczna edycja konkursu była czwartą z kolei, w uroczystości rozdania nagród wzięło udział 200 specjalistów ze Szwajcarii i Niemiec, a brązowa statuetka trafiła do rąk dr Jutty Thellmann, dyrektor Działu Marketingu w koncernie Müller Martini, oraz jej zastępczyni, Stefanii Zuk. Kampania wystartowała na początku tego roku i miała za zadanie zwrócić uwagę na nową generację maszyn produkcji firmy Müller Martini, podkreślając jednocześnie wieloletnią współpracę tej firmy z jej klientami oraz pozycję lidera na rynku. Symbolem kampanii było niebieskie drzewo na tle zielonego krajobrazu, symbolizujące siłę, trwałość oraz ciągłą odnowę i mające ucieleśniać istotne wartości reprezentowane przez filozofię firmy takie jak partnerstwo, zaufanie, jakość, ekonomiczność oraz siła do wcielania w życie zmian. Kulminacja kampanii miała miejsce podczas targów drupa 2008, gdzie firma zaprezentowała nowe modele maszyn, opracowane zgodnie z zasadami ergonomii i charakteryzujące się nowym kolorem „laserblue”. Opracowano na podstawie informacji firmy Müller Martini