Cała Europa na targach RemaDays Warsaw
20 lut 2024 11:03

Dziewiętnasta edycja RemaDays Warsaw odbyła się w Ptak Warsaw Expo w dniach 30 stycznia – 2 lutego 2024 r. Jej głównym obszarem zainteresowania były międzynarodowe kontraktacje. Uczestniczyli w nich odwiedzający i wystawcy z całej Europy.

RemaDays Warsaw – kontraktacje i networking na pierwszym planie

Ptak Warsaw Expo skupia się na organizacji wysoce wyprofilowanych wydarzeń biznesowych, które integrują przedsiębiorców. Dzięki naciskowi położonemu na kooperację, poszczególne firmy mają możliwość rozwinąć się zarówno organizacyjnie, jak i ofertowo, w obu tych przypadkach optymalizując koszty i zwiększając konkurencyjność.

Podczas RemaDays Warsaw na pierwszym planie było ułatwienie przeprowadzania międzynarodowych kontraktacji i networkingu. Biznesy były łączone za pomocą różnych środków. Pierwszym z nich była wykwalifikowana kadra organizatorów, doświadczona w budowaniu relacji biznesowych między podmiotami. Ponadto firmy obecne podczas wydarzenia mogły skorzystać z dedykowanej aplikacji, która ułatwiała stworzenie bazy potencjalnych klientów z osób, które odwiedzały poszczególne stoiska. Jednocześnie każdy obecny mógł zaznajomić się z Wielką Księgą Reklamy i Druku, czyli nieodzownym punktem każdej edycji RemaDays Warsaw. Wydawnictwo to stanowi największe kompendium wiedzy o firmach działających w branży, pozwalając korzystającym zidentyfikować marki dostarczające potrzebne im rozwiązania zarówno w czasie targów, jak i po nich.

RemaDays Warsaw – cała branża w jednym miejscu

Podczas RemaDays Warsaw można było spotkać zarówno osoby decyzyjne w poszczególnych firmach, jak i specjalistów szukających kontaktów i aktualnej wiedzy (część edukacja imprezy realizowana jako Rema Congress). Wśród nich byli właściciele i przedstawiciele agencji reklamowych i drukarni, projektanci i kreatywni specjaliści z branży reklamy, szefowie i specjaliści marketingu i PR w przedsiębiorstwach, dystrybutorzy materiałów reklamowych, przedstawiciele handlowi wydawnictw i firm produkujących opakowania, właściciele i pracownicy studia DTP, dystrybutorzy materiałów drukarskich oraz przedstawiciele domów mediowych.

Podczas RemaDays Warsaw wyżej wymieniona grupa zapoznała się z ofertami cenionych producentów i dystrybutorów materiałów i gadżetów reklamowych, usług reklamowych i marketingowych, reklam telewizyjnych, jak również agencji reklamy i marketingu. Nie zabrakło firm dostarczających nośniki reklamowe, druk cyfrowy, offsetowy, wielkoformatowy czy przemysłowy. Ponadto dostępni byli twórcy innowacyjnych rozwiązań poligraficznych i introligatorskich czy też oprogramowań i narzędzi dla przemysłu poligraficznego.

Kto wziął udział w RemaDays Warsaw?

W RemaDays Warsaw wzięli udział m.in. Fujifilm, Atrium, Integart, Alter, DMPlot, Canon, Epson, PolKos, European Media Group, Teba, Anplast, Akonda, Smart LFP, Polska Grupa CNC, Pegasus, Adsystem, Magenta-Vision, DKS, Ricoh czy Elavon.

Wydarzenie odwiedziło 25 370 uczestników z 65 krajów świata. Kolejna, dwudziesta edycja eventu, odbędzie się w dniach 30.01-02.02.2025 r.

Opracowano na podstawie materiałów organizatora