Dla rynków poligraficznego i korporacyjnego
6 gru 2016 14:53
Wśród wystawców targów Poligrafia znajdzie się GMC Software Technology Sp. z o.o. Z jej propozycjami, dedykowanymi szeroko rozumianym rynkom poligraficznemu i korporacyjnemu, będzie można się zapoznać odwiedzając stoisko firmy w pawilonie 3a, gromadzącym przedsiębiorstwa z segmentu Digital Printing Expo.
GMC Software Technology, firma znana – także wśród polskich drukarń – głównie z zaawansowanych rozwiązań w dziedzinie personalizacji druku, będzie na poznańskich targach obecna z własnym stoiskiem po raz pierwszy. Taka forma udziału w najważniejszej imprezie branży poligraficznej w Polsce świadczy o naszym zaangażowaniu w tym segmencie – podkreśla Paweł Walczak, business development consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – Podczas targów w Poznaniu chcemy promować rozwiązania dedykowane przede wszystkim rynkowi poligraficznemu, które jednak znajdują coraz większą popularność także wśród odbiorców z sektora korporacyjnego czy też firm zajmujących się realizacją masowej wysyłki druków. Dlatego liczymy na odwiedziny zarówno ze strony przedstawicieli drukarń, jak i innych przedsiębiorstw zainteresowanych usprawnieniem swoich procesów drukowania oraz wydajnym wykorzystaniem narzędzi do personalizacji.
Przedstawiciele polskiego oddziału GMC Software Technology zapowiadają indywidualne prezentacje rozwiązań firmy przez wszystkie dni targowe. Jednym z produktówjest PrintNet – rozbudowane oprogramowanie do personalizacji stosowane w wielu firmach zajmujących się kompleksową obsługą korespondencji masowej, korporacjach na co dzień drukujących tysiące dokumentów czy też zakładach poligraficznych, które przy kampaniach reklamowych realizowanych dla swoich klientów wykorzystują narzędzia do druku z danymi zmiennymi. Program ten otrzymał w ostatnich latach liczne wyróżnienia branżowe.
Drugi produkt prezentowany podczas targów to GMC PortalBuilder – bazujące na systemie PrintNet rozwiązanie typu web-to-print. Pozwala ono na uproszczenie procesów i łatwe wdrażanie opartych na przeglądarce internetowej aplikacji typu storefront, przeznaczonych do przetwarzania dokumentów personalizowanych oraz umożliwia prowadzenie zintegrowanych, personalizowanych i wielokanałowych kampanii promocyjnych. Program ten również otrzymał w ostatnim czasie liczne nagrody i wyróżnienia.
Mamy nadzieję, że oba te rozwiązania, jak też inne propozycje z naszej oferty spotkają się z zainteresowaniem osób odwiedzających targi Poligrafia i nasze stoisko – dodaje Krzysztof Turowski, pre-sales & software consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – Programy GMC są z powodzeniem wdrażane także w polskich przedsiębiorstwach i liczymy na to, że po poznańskich targach liczba ich odbiorców wzrośnie. Już dziś zatem zachęcamy do kontaktu z nami i do umawiania indywidualnych prezentacji podczas kwietniowych targów.
Opracowano na podstawie informacji firmy GMC Software Technology Sp. z o.o.