Duplo: zmiana wizerunku korporacyjnego i nowa siedziba
6 gru 2016 14:50
Nowy wizerunek korporacyjny został wprowadzony na całym świecie poprzez sieć filii i dystrybutorów Duplo z dniem 1 stycznia 2009 roku. Nowe logo jest wspierane przez hasło: „od druku do dokumentu” (ang. from print to documents) odzwierciedlające wartość, jaką obróbka końcowa ma dla całego cyklu produkcji poligraficznej, a także podkreślające, jak istotną rolę odgrywają innowacyjne rozwiązania introligatorskie w nowoczesnym środowisku drukarskim.
W ramach odświeżenia wizerunku marki Duplo International wprowadzi również nową stronę internetową.
***
Z dniem 1 stycznia 2009 roku firma Duplo Polska zmieni swoją siedzibę. Przy ulicy Cyklamenów 1 w Warszawie będą się mieścić część biurowa oraz salon pokazowy. Pozostałe dane firmy nie ulegną zmianie.
Nowa siedziba firmy przeniesiona zostanie do wolno stojącego budynku liczącego ok. 400 m2 (połowę tego metrażu zajmie część biurowa, resztę – centrum demonstracyjne). W salonie pokazowym, będącym jednym z czterech centrów demonstracyjnych firmy w Europie, znajdzie się wiele urządzeń Duplo do drukowania i obróbki końcowej – od zbieraczek, poprzez urządzenia złamujące, broszurujące, bigujące, oklejarki oraz powielacze cyfrowe do dużych systemów broszurujących. Wśród nich będą także urządzenia, które swoją premierę miały na drupa 2008.
Opracowano na podstawie informacji firmy Duplo Polska