Euro-Reklama 2004 po ăface-liftinguÓ
6 gru 2016 14:43

Targi Euro-Reklama 2004 (20-23 kwietnia) majš szansę być najważniejszym wydarzeniem pierwszej połowy przyszłego roku w branży poligraficznej, oczywiœcie na krajowym podwórku. Wobec nieobecnoœci Poligrafii i braku innych znaczšcych imprez poligraficznych o charakterze wystawienniczym czy konferencyjnym, rola spotkania dla przynajmniej częœci osób zwišzanych z naszš branżš może przypaœć właœnie poznańskim targom reklamy. Tak przynajmniej wynika z informacji przekazanych 5 listopada podczas spotkania Międzynarodowych Targów Poznańskich z firmami zainteresowanymi Euro-Reklamš, głównie wystawcami. Szef zespołu organizujšcego Euro-Reklamę Janusz Mazurczak poinformował o zmianach, jakie nastšpiły w programie targów. Dla nas najistotniejszš informacjš jest pojawienie się na Euro-Reklamie nowego segmentu Đ ăPoligrafia reklamowaÓ. Organizatorzy planujš odpowiednie zaakcentowanie obecnoœci firm oferujšcych urzšdzenia drukujšce (przede wszystkim wielkoformatowe), materiały i podłoża, a także œwiadczšcych usługi poligraficzne. Oczywiœcie oferta MTP skierowana jest do tych firm z naszego podwórka, które majš jakiekolwiek zwišzki z branżš reklamowš. Przyszłoroczna Euro-Reklama odbędzie się, jak podkreœlił Janusz Mazurczak, na dwa tygodnie przed przystšpieniem Polski do Unii Europejskiej. Dlatego też motto targów brzmi ăPolski rynek reklamy w przededniu wejœcia do UEÓ. Poza częœciš wystawienniczš planowane sš różnego rodzaju imprezy towarzyszšce, m.in. Kongres Marketingu, a także konferencje ăPromocja marki w InternecieÓ i ăPodatek VAT w reklamieÓ. Nowoœciš jest wyróżnienie nowoœci targowych nie tylko w materiałach prasowych czy katalogu (oddzielne strony), ale także w postaci specjalnych oznaczeń na stoiskach. Wraz z targami Euro-Reklama odbędš się także dwie inne imprezy wystawiennicze: EuroFoto i Infosystem. SS