Euro-Reklama 2005
6 gru 2016 14:44
10 listopada odbyło się w Warszawie spotkanie promocyjne powięcone organizacji przyszłorocznej edycji Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama 2005. Podczas spotkania Janusz Mazurczak, dyrektor projektu tychże targów, przypomniał sukcesy tegorocznej edycji Euro-Reklamy, wród których warto wspomnieć o wzrocie zajętej powierzchni wystawienniczej rednio o około 20% w stosunku do poprzednich lat, a także wzrocie liczby wystawców z zagranicy, który kształtuje się na poziomie 80% w stosunku do roku 2003. Podkrelał również, że targi to najlepsze miejsce na bezporedni kontakt z potencjalnym odbiorcš oraz że przyszłoroczna edycja będzie pierwszš po przystšpieniu Polski do Unii Europejskiej. Organizatorzy majš nadzieję, że fakt ten będzie miał przełożenie na iloć wystawców i zwiedzajšcych z zagranicy zainteresowanych ofertš branży z Polski i Europy rodkowo-Wschodniej.
Jak co roku najbliższej edycji targów towarzyszyć będš interesujšce wydarzenia (już wkrótce organizatorzy przedstawiš szczegóły) skierowane głównie do przedstawicieli branży marketingowej, którzy sš najliczniejszš grupš odwiedzajšcš targi Euro-Reklama. Organizatorzy zapowiedzieli ograniczenie innych grup zwiedzajšcych, majšc na myli przede wszystkim młodzież, która masowo odwiedza te targi. Każdy chcšcy odwiedzić przyszłoroczne targi będzie musiał się odpowiednio wczeniej zarejestrować. Organizatorzy zapowiedzieli również, że ze względu na zmianę kursu euro oraz zaproponowane zniżki dla wystawców realne koszty wynajmu powierzchni wystawienniczej na targach Euro-Reklama 2005 mogš być niższe nawet o 10% w stosunku do roku poprzedniego. Podczas spotkania był również czas na sugestie i propozycje najbardziej zainteresowanej strony, czyli wystawców tych targów. Jednak, sšdzšc po bardzo niskiej frekwencji, strona ta nie wykazuje specjalnego zainteresowania nawišzaniem dialogu dotyczšcego kształtu przyszłorocznej edycji targów Euro-Reklama, które odbywać się będš w dniach od 19 do 22 kwietnia 2005 roku. MD