Tegoroczna edycja targów FESPA Global Print Expo w Amsterdamie zakończyła się informacją, iż kolejna odsłona wydarzenia odbędzie się w dniach 6-9 maja 2025 r. w Berlinie. To dobra wiadomość dla dostawców usług druku i producentów oznakowań z Polski, bowiem dogodność połączeń lotniczych, kolejowych i drogowych naszego kraju z tym miastem nie ma sobie równych.
21 marca br., przedostatniego dnia targów FESPA Global Print Expo, przedstawiciele Federacji ogłosili, że jej flagowe doroczne wydarzenia FESPA Global Print Expo i European Sign Expo powrócą do Messe Berlin w Niemczech. Wystawa potrwa w dniach 6-9 maja 2025 r., obejmując sitodruk, druk cyfrowy i tekstylny, oznakowania i komunikację wizualną. Potwierdzone wydarzenia towarzyszące obejmą Personalise Make Wear, World Wrap Masters, Club FESPA i powrót przyznawanych co dwa lata nagród FESPA.
Berlin po raz czwarty
Po trzech udanych wydarzeniach w mieście i pozytywnych opiniach uczestników na temat miejsca, cieszymy się, że wracamy do Berlina w 2025 r. – komentuje Michael Ryan, szef FESPA Global Print Expo. – Z niecierpliwością czekamy na powitanie wystawców, a także odwiedzających w Messe Berlin w maju przyszłego roku. Jestem przekonany, że wydarzenie pomoże drukarzom i producentom oznakowań odkryć nowe technologie i rozwiązania, aby rozwinąć ich działalność i uwolnić ich pełny potencjał.
FESPA była wcześniej gospodarzem trzech wydarzeń w Berlinie: w 2007, 2018 i w 2022 r. Informacje zwrotne po FESPA 2022 potwierdziły, że Messe Berlin jest popularnym miejscem zarówno dla wystawców, jak i odwiedzających. Miasto oferuje kontynentalny węzeł komunikacyjny oraz jest łatwo dostępne ze wszystkich głównych miast europejskich i nie tylko. Najnowsze lotnisko – Berlin Brandenburg – znajduje się zaledwie 30 minut od Messe Berlin i oferuje loty do europejskich metropolii i miejsc rekreacyjnych, a także do wielu międzykontynentalnych miejsc docelowych.
Miejsce licznych premier
Tegoroczna edycja wydarzenia, mimo że odbyła się dziewięć tygodni przed targami drupa, okazała się frekwencyjnym sukcesem i była miejscem wielu premier. Niektóre z nich opisujemy w tym wydaniu Poligrafiki. Wystawie towarzyszyły przestrzenie specjalne i pokazy tematyczne, takie jak Personalisation Experience, Sportswear Pro, inteligentna fabryka Personalise Make Wear, a także Sustainability Spotlight, europejska edycja konkursu World Wrap Masters. AN