Firma Epson na targach CeBITŐ05
6 gru 2016 14:44

Podczas tegorocznych targów CeBIT (10-16 marca, Hanower) Epson skupił się na komunikacji ze swoimi partnerami biznesowymi. Szczególny nacisk został położony na zapoczštkowanš w zeszłym roku strategię ăGo to MarketÓ. W kontekœcie tej strategii Epson autoryzuje i wspiera swoich kontrahentów poprzez specjalne programy partnerskie. Targi CeBIT sš i pozostanš jednymi z najważniejszych w Europie. Badamy tu trendy rynkowe, które generujš długoterminowy popyt. Jest to dla nas niezwykle ważne, ponieważ stale poszerza się asortyment produktów, które umożliwiajš konsumentom realizację szybkich, ekonomicznych usług w ich domach Đ poprzednio usługi te były raczej skomplikowane. Nasze hasło to Epson Home Printing: prosta opcja drukowania zdjęć cyfrowych w domu, szybko i bez korzystania z komputera. (É) Đ powiedział Henning Ohlsson, dyrektor krajowy w firmie Epson Deutschland GmbH. Đ Przy okazji, uzyskaliœmy tytuł Specialist Retail Brand za rok 2004/2005 Đ jesteœmy z tego szczególnie dumni. Opracowano na podstawie informacji firmy Epson