„FUTURE” – przyszłość komunikacji marketingowej i reklamy
6 gru 2016 14:46
Międzynarodowa konferencja „FUTURE” odbędzie się 24 stycznia 2008 r. w ramach targów Outodoor&Media Expo. Organizatorem konferencji jest firma Best Media, a patronami Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA i Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.
Konferencję otworzy wystąpienie dr. Andreasa Steinle z Akademii Prognozowania Przyszłości w Instytucie Prognozowania Przyszłości w niemieckim Kelkheim. Jego wystąpienie, pod nazwą „Mega Trends”, zawiera futurystyczne spojrzenie na rozwój społeczeństw, gospodarki, reklamy oraz komunikacji w perspektywie 20 lat.
Herve de Clerc, wiceprezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) ds. Odpowiedzialności Społecznej Biznesu, w swoim wystąpieniu podejmie próbę odpowiedzi na pytanie: czy reklama może rzeczywiście zmieniać świat? Wystąpieniu towarzyszyć będzie specjalna wystawa pod tytułem: „ACT Responsible – Advertising Community Together”.
Thomas Rainer, wiceprezes Światowej Federacji Reklamy Zewnętrznej (FEPE) zajmie się tematem przyszłości badań reklamy zewnętrznej i wygłosi prelekcję pt. „Global standards for OOH Media Research”.
Udo Müller, prezes zarządu największej niemieckiej i piątej co do wielkości na świecie firmy reklamy zewnętrznej Ströer Out-of-Home Media AG, w 1990 r. współtworzył wraz z Heinzem Wernerem Ströerem podstawy rynku reklamy zewnętrznej na terenie nowych niemieckich landów. Koncern, którym kieruje, posiada dzisiaj ponad 20 spółek, w tym m.in. w Polsce. W czasie konferencji przedstawi wykład pt. „Globalizacja czy regionalizacja?”.
Michael Buchbinder odpowiedzialny za realizację projektu „Public Space Advertising”, który w 2008 r. zostanie rozszerzony m.in. na Polskę, wygłosi wykład „Future of Public Space Advertising”.
Więcej informacji oraz formularze zgłoszeniowe na: www.ome.com.pl/future.
Opracowano na podstawie informacji organizatorów