Sam produkt to nie wszystko; potrzeba dobrego opakowania, żeby go zabezpieczyć, przetransportować, a przede wszystkim wyróżnić, wypromować i sprzedać. Organizator targów branżowych – firma easyFairs dobrze wie, jak ważne jest opakowanie i jak wiele od niego zależy. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom producentów i odbiorców opakowań już po raz piąty organizuje w Warszawie Targi Nowych Rozwiązań w Branży Opakowań Packaging Innovations. Impreza odbędzie się 10 i 11 kwietnia br. w Warszawie. Wydarzenie co roku przyciąga coraz większe grono wystawców i odwiedzających, dlatego tym razem odbędzie się w większej Hali nr 1 w obiekcie Expo XXI.
Targi Packaging Innovations, które pod szyldem easyFairs odbywają się nie tylko w Polsce, ale również w Londynie, Amsterdamie, Hamburgu, Barcelonie, Birmingham co roku gromadzą setki wystawców i tysiące gości, wśród nich największych producentów z branż: spożywczej, kosmetycznej, farmaceutycznej, chemicznej czy transportowej. W ramach tegorocznej edycji targów swój udział w charakterze wystawców potwierdziły już m.in. firmy: Bericap Polska, Chesapeake Polska, Drukarnia Multipress, Leipa Polska, Silny & Salamon, Drukarnia S-Druk.
V edycja Targów Packaging Innovations zostanie rozszerzona o Strefę Opakowań Luksusowych – LUXPACK. Strefa LUXPACK to nowość, która – mamy nadzieję – stanie się stałym elementem Targów i spotka się z dużym zainteresowaniem wystawców i odwiedzających – podkreśla dyrektor zarządzająca easyFairs Poland, Ewa Woch. Strefa LUXPACK to okazja do zaprezentowania rozwiązań w zakresie opakowań ekskluzywnych, premium i opakowań ozdobnych. Towary luksusowe, np. biżuteria, kosmetyki, a także niektóre produkty spożywcze potrzebują szczególnego opakowania. Strefa LUXPACK to miejsce, gdzie przedstawiciele marek kojarzonych z dobrą jakością i ekskluzywnością będą mogli skonfrontować swoje wymagania z ofertą wystawców. Produkty luksusowe wymagają bowiem szczególnej dbałości o opakowanie, które ma nie tylko chronić towar, ale też go prezentować. Opakowanie powinno odznaczać się wysoką jakością wykonania, formą, kształtem, być synonimem elegancji i luksusu.
Strefa opakowań logistycznych LOGISPACK, która po raz pierwszy zaistniała podczas IV edycji, tym razem pojawi się w szerszej odsłonie – w specjalnie wydzielonej części hali i z większą ilością wystawców. Do zaprezentowania swojej oferty w tej strefie organizator szczególnie zaprasza producentów opakowań tekturowych. To właśnie ich ofertą byli zainteresowani tacy goście targowi jak przedstawiciele firmy IKEA czy Fabryka Mebli Forte.
W programie targów nie zabraknie również seminariów learnShops, gdzie goście targowi będą mieli okazję wysłuchać prezentacji o tym, co najświeższe i najważniejsze w branży. Specjaliści z branży przybliżą tematykę najnowszych trendów etykietowania opakowań, a także techniki druku w 3D. Organizator zachęca do wysłuchania wykładu na temat case-study na przykładzie napoju Green up firmy Herbapol. Przedstawiciel firmy Danone przybliży także tematykę opakowań jutra oraz sposób, w jaki można zainteresować konsumenta poprzez opakowanie. Wystąpienia odbędą się w otwartej przestrzeni targowej, co pozwoli łatwo dotrzeć do zainteresowanej grupy.
Organizator zadba również o specjalne oznaczenie nowości produktowych, innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie technologii produkcji opakowań, nadruku, wykorzystywania materiałów czy recyklingu opakowań. Stoiska, na których będą prezentowane innowacyjne rozwiązania, zostaną oznaczone znakiem „Innowacja”.
Niesłabnące zainteresowanie targami Packaging Innovations świadczy o tym, że branża opakowań wciąż dynamicznie się rozwija. Rozmach i zakres imprezy to najlepszy dowód, że jest to wydarzenie, w którym po prostu trzeba uczestniczyć.
Szczegóły na stronie www.easyfairs.com/pl oraz profilu Face-book http://www.facebook.com/pi.warsaw
Kontakt: Justyna Samorek – specjalista ds. sprzedaży
tel.: +48 (12) 651 95 25, tel. kom.: + 48 507 044 238
fax: +48 (12) 651 95 22, justyna.samorek@easyfairs.com
Opracowano na podstawie informacji organizatora