Myśląc o reklamie, miej oko na Poznań
6 gru 2016 14:55

Profesjonaliści szukający pomysłów na nowe formy reklamy i podpatrujący nowe trendy, czekające na nich widowiskowe ekspozycje, warsztaty, jakich trudno szukać na innych imprezach – to wszystko już od 27 do 29 marca na Międzynarodowych Targach Materiałów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA w Poznaniu. Jak co roku targi będą okazją do przyjrzenia się nowościom produktowym i technologicznym na rynku out-of-home media oraz w branży nośników i artykułów reklamowych. Pokaże je około 200 firm. Ekspozycja została podzielona na dwa salony tematyczne. Salon Visual Expo skupi firmy oferujące artykuły promocyjne i reklamowe, POS, usługi reklamowe, maszyny i materiały do produkcji reklam oraz nośniki reklamowe. W salonie Digital Printing Expo zobaczymy ofertę związaną z poligrafią reklamową: druk wielko- i małoformatowy, urządzenia do uszlachetniania druku, materiały i akcesoria eksploatacyjne oraz firmy oferujące usługi poligraficzne. Skąd w świecie reklamy, będącym w ogromnej mierze zdigitalizowaną rzeczywistością, wciąż tak duża popularność targów? Do Poznania przyjeżdżają co roku od 20 lat tysiące profesjonalistów związanych w różny sposób z produkcją, sprzedażą i kupnem artykułów oraz usług reklamowych: agencje reklamowe, agencje BTL, pracownicy działów marketingu i reklamy firm wszelkich branż, przedstawiciele samorządów – działów promocji miast, gmin, powiatów, regionalnych organizacji turystycznych, biur promocji partii politycznych, przedstawiciele klientów sieciowych, pracownicy studiów graficznych i poligraficznych. Wymieniać można by długo. To osoby podejmujące decyzje zakupowe lub mające na nie wpływ: dyrektorzy, menedżerowie kierujący projektami. Targi dają po prostu doskonałą szansę na nawiązanie biznesowych relacji face-to-face. Takich kontaktów dzisiaj, przy pełnej swobodzie komunikacyjnej, paradoksalnie mamy coraz mniej. Dlatego są tak cenne – mówi dyrektor targów EURO-REKLAMA Piotr Kamiński. – Z punktu widzenia firm prezentujących się na targach jest podobnie. Internet nie jest w stanie zastąpić bezpośredniej prezentacji produktowej, nie da tak zdecydowanej korelacji produktu z marką firmy, a to przecież główny cel marketingu i promocji. Zobacz i dowiedz się więcej Oprócz strony biznesowej targi mają również inne atrakcyjne oblicze. W tym roku już po raz trzeci odbędzie się Car Wrap Championship – czyli mistrzostwa w aplikacjach samochodowych. To jedyny tego rodzaju projekt w Polsce – łączący funkcje pokazowe, promocyjne i edukacyjne. Będzie można obejrzeć przy pracy naj-lepszych w Polsce aplikatorów folii, podpytać o tajniki technik aplikacji i dobór materiałów. Zawody będą rozgrywane według sprawdzonej już formuły, w trzech kategoriach: klejenie materiałami własnymi, dostarczonymi oraz Freestyle. Po raz siódmy targi EURO-REKLAMA staną się miejscem wręczenia prestiżowych nagród SuperStar. Zmierzą się tu w międzynarodowej konkurencji konstrukcje POS w ośmiu kategoriach. Ekspozycję konkursową, przygotowywaną przez magazyn „Display”, będzie można oglądać przez cały czas trwania targów. Pierwszego i drugiego dnia targów będą się też odbywać warsztaty „Druk cyfrowy od A do Z”. Szczegółowy program na stronie www.euro-reklama.pl. Opracowano na podstawie informacji MTP