Nowa marka materiałów solwentowych
6 gru 2016 14:45
Na poczštku marca br. firma Jet Media rozszerzyła ofertę materiałów solwentowych o markę RainBow Media.
Materiały jednego z czołowych wiatowych producentów znane sš na całym wiecie pod różnymi nazwami handlowymi. W Polsce będš dostępne pod nazwš RainBow Media. Według informacji firmy Jet Media zdecydowała się ona na wprowadzenie nowych podłoży z uwagi na duże zainteresowanie stałych odbiorców firmy mediami o szerokoci 3,20 m oraz 5,00 m i na coraz większš liczbę ploterów solwentowych o maksymalnej szerokoci zadruku na poziomie 5 m.
Tendencje rynkowe zauważalne w Polsce, a od wielu lat obserwowane w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej, wykazujš wypieranie materiałów laminowanych słabszej jakoci przez materiały powlekane. Mimo cišgle jeszcze widocznej różnicy cenowej między tymi materiałami Đ notabene coraz mniejszej Đ użytkownicy mediów, drukarze, agencje reklamowe coraz częciej wybierajš materiały z najwyższej półki (É) zamiast tańszych podłoży, o zdecydowanie słabszych właciwociach Đ mówi Jarosław Zalesiak, Brand Manager odpowiedzialny za rozwój marki RainBow Media.
Powlekane materiały RainBow Media wykazujš się długim czasem ekspozycji w warunkach zewnętrznych, dobrš odpornociš na rozcišganie i rozdarcie oraz możliwociš zastosowania na wielu różnych maszynach solwentowych i ekosolwentowych. Dodatkowš zaletš jest posiadanie przez większoć z nich atestów niepalnoci: niemieckich B1 i B2 oraz bardziej rygorystycznych francuskich M1 i M2.
Opracowano na podstawie informacji firmy Jet Media