Nowa marka papieru niepowlekanego
6 gru 2016 14:52

W czerwcu br. firma Papyrus wprowadzi na rynek własną markę papieru niepowlekanego pod nazwą MultiDesign. Produkt ten będzie sprzedawany w 20 krajach. Jak informuje dystrybutor, MultiDesign to trzy odcienie (biały, naturalny i kość słoniowa), dwa rodzaje powierzchni (gładka lub oryginalna), dwanaście gramatur i szeroka gama kopert. Typowe zastosowania papieru MultiDesign obejmują szeroki zakres: od druku książek, broszur i ulotek po produkcję kompletnych zestawów papeterii firmowej. Pomysł polegał na tym, by zaoferować klientom dobry, praktyczny i oddziałujący na wyobraźnię produkt, który będzie dostępny bez żadnych ograniczeń. Przy tego typu papierze wybór klienta zawsze jest bardzo indywidualną sprawą. Oferta MultiDesign jest wystarczająco zróżnicowana, by zaspokoić rozmaite gusta i preferencje – mówi Herman Ryvers, międzynarodowy dyrektor ds. produktu w firmie Papyrus. Jedną z pierwszych drukarń stosujących papier MultiDesign na dużą skalę jest Göteborgstryckeriet z Gothenburga w Szwecji. Opracowano na podstawie informacji firmy Papyrus