Nowa perspektywa biznesowa
6 gru 2016 14:55
Podczas targów drupa 2012 firma Canon Europe zaprezentuje dostawcom druku nowe możliwości i perspektywę prowadzenia biznesu. Na swoim stoisku Canon wraz z Océ, firmą należącą do Canon Group, przedstawi przykłady ciekawych wdrożeń u klientów, nowe badania rynku, innowacyjne aplikacje
oraz zilustruje nowe metody, które pozwolą klientom budować przewagę konkurencyjną.
Stoisko będzie podzielone na cztery różne strefy: jedna – dla zewnętrznych dostawców druku, druga – dla działów zajmujących się drukiem wewnątrz organizacji, trzecia – przedstawiająca dodatkowe usługi Canona takie jak program „Essential Business Builder Program” oraz czwarta – koncentrująca się na obszarach takich jak cross media i druk zdjęć. Celem firmy jest zainspirowanie odwiedzających niezależnie od tego, czy klientowi zależy na redukcji kosztów, zbadaniu nowych obszarów biznesu, czy też szuka przykładów ciekawych wdrożeń.
Targi będą okazją do przedstawienia pełnej oferty technologicznej firm Canon i Océ, łącznie z nowym Océ ColorStream 3700. Odwiedzający będą mieli dostęp do najszerszego branżowego portfolio rozwiązań – od technologii uchwycenia obrazu aż po jego produkcję.
Ponadto Canon zaproponuje cykl seminariów, które dadzą klientom okazję lepszego rozumienia biznesu oraz umożliwią poznanie nowych rozwiązań niosących z sobą wzrost zysków i zwiększenie efektywności firmy.
Podczas targów drupa Canon zaprezentuje wyniki badań dotyczących potrzeb klientów, co pozwoli ocenić biznes z szerszej perspektywy – powiedział David Preskett, European Professional Print Director, Canon Europe. – Nasze dotychczasowe doświadczenie, niezrównane portfolio produktów i pomoc w rozwijaniu biznesu, jaką oferujemy sprawiają, że możemy ten cel osiągnąć.
Canon „Insight Report” po raz czwarty
Dodatkowym źródłem inspiracji dla odwiedzających stoisko Canon będzie najnowszy „Insight Report”, którego wszystkie szczegóły zostaną zaprezentowane właśnie podczas targów drupa. W ramach badania przeprowadzono wywiady z 420 nabywcami druku w 18 krajach Europy. Ich celem było lepsze zrozumienie wymagań, jakie klienci stawiają przed nowoczesnymi urządzeniami, ale także oczekiwań wobec dostawcy druku oraz opinii na temat znaczenia i wartości druku w obecnej i przyszłej komunikacji. Mając dostęp do tej wiedzy, klienci Canona będą mogli podejmować świadome decyzje dotyczące wsparcia obecnych klientów oraz najefektywniejszego pozyskiwania nowych kontraktów.
Essential Business Builder Mentoring Program
Odwiedzający stoisko będą mieli również okazję dowiedzieć się więcej o nowym programie firmy Canon „Essential Business Builder Mentoring Program”, w którym niezależni eksperci z firm poligraficznych będą wspierać klientów w osiąganiu długoterminowych celów. Eksperci zaoferują doradztwo i praktyczną pomoc w takich obszarach jak: opracowanie biznesplanu, wprowadzenie nowej oferty usług druku, poprawa działań marketingowych, poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży itp.
Opracowano na podstawie informacji firmy Canon