Nowy dyrektor marketingu w Xerox Polska
6 gru 2016 14:43
Michał Łepkowski został nowym dyrektorem marketingu w polskim oddziale Xerox, zastępujšc na tym stanowisku Sergeia Kusonskiego.
Michał Łepkowski pracuje w firmie Xerox od 1996 roku. Przez pierwsze trzy lata zajmował się sprzedażš produkcyjnych systemów druku cyfrowego. W 1999 roku został awansowany na stanowisko Marketing Product Managera. Jako członek zespołu marketingowego był odpowiedzialny za wprowadzanie na polski rynek produktów Xerox z grupy PSG (Production Systems Group).
Cieszę się, że stanowisko dyrektora marketingu obejmuję w czasie tak ważnym dla Xerox Corporation Đ powiedział Michał Łepkowski, Marketing Manager w Xerox Polska. Đ W planowanych na drugš częć 2003 roku działaniach znajduje się wprowadzenie wielu atrakcyjnych produktów. Na jesieni mamy zamiar zaskoczyć naszych klientów całkowicie nowš liniš produktowš przeznaczonš dla małych i rednich przedsiębiorstw. Szykujemy również niespodziankę dla użytkowników cyfrowych systemów produkcyjnych.
Michał Łepkowski będzie koordynował prace czteroosobowego zespołu zajmujšcego się planowaniem i realizacjš wszystkich projektów marketingowych dotyczšcych produktów i usług firmy Xerox w Polsce. Do jego zadań należeć będzie również wsparcie kanału sprzedaży poredniej Đ sieci partnerów i koncesjonerów działajšcych na terenie Polski.
Michał Łepkowski ma 32 lata. Ukończył studia magisterskie na Politechnice Warszawskiej. Posiada tytuł MBA. Prywatnie Đ żonaty, interesuje się mylistwem, żeglarstwem, lubi jedzić na nartach, grać w tenisa i podróżować.
Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox Polska