Nowy dyrektor w Kodaku
6 gru 2016 14:53
W maju br. Chris Lyons, który od ponad 20 lat związany jest z branżą poligraficzną, dołączył do zespołu firmy Kodak jako Global Segment Director.
W Kodaku Chris Lyons jest odpowiedzialny za maksymalizację inwestycji na skalę globalną w zakresie marketingu, reklamy, komunikacji i działań online w kilku segmentach rynku, w tym druku komercyjnego, wydawniczym, opakowalnictwa i produktów fotograficznych.
Swoją przygodę z poligrafią Chris Lyons rozpoczął w RH Donnelley; później związał się z North American Publishing Company, gdzie był współwydawcą magazynu „Printing Impressions”. Następnie wprowadził „Printer’s Periscope”, pierwszy na świecie online’owy portal B2B. W 2000 r. dołączył do Women’s Marketing Inc., gdzie objął stanowisko COO. W 2003 r. założył magazyny „Package Design” i „RFID Product News”, które w 2008 r. zostały sprzedane ST Media Group z Cincinnati.
Na podstawie informacji firmy Kodak opracowała DA