Nowy szef działu Inkjet & Color Solutions Kodaka
6 gru 2016 14:45
Eddy Houba został mianowany dyrektorem działu Inkjet & Color Solutions w firmie Kodak. Dział ten obejmuje swoim zasięgiem Europę, Afrykę oraz Środkowy Wschód (region EAMO) i działa w ramach grupy Graphic Communications Kodaka. Houba będzie odpowiadał za zarządzanie i strategię tej jednostki obejmującej rozwiązania dla technologii inkjet i druku kolorowego.
Nowo powołany dział Inkjet & Color Solutions oferuje kompletną gamę produktów przeznaczonych do druku komercyjnego, proofingu oraz dla firm świadczących usługi typu print for pay. Są to: wielkoformatowe drukarki inkjet, tusze i podłoża drukowe firmy Kodak, skanery wraz z oprogramowaniem wykorzystujące najnowszą technologię, podłoża Matchprint Kodak do odbitek próbnych w technologii inkjet, RIPy i urządzenia peryferyjne dla sektora prepress i dla druku wielkoformatowego.
Israel Sandler, wiceprezes i dyrektor generalny grupy Kodak Graphic Communications, wypowiadając się na temat nominacji Houby podkreślał wagę rynku inkjet w Europie dla firmy Kodak, a zwłaszcza rynku druku wielkoformatowego. Jak powiedział, Kodak zainwestował znaczące kwoty w badania, których celem ma być wdrożenie nowej generacji drukarek wielkoformatowych pracujących w technologii inkjet.
Nowy dyrektor oświadczył z kolei, że rok 2005 był znakomity dla firmy Kodak, przede wszystkim ze względu na jej sukcesy na rynku wielkoformatowym w całym regionie EAMO; przyczyniły się do tego popyt na system 1200i Kodaka do druku wielkoformatowego oraz rosnąca popularność podłoży drukowych dla tej technologii tegoż producenta. Houba wyraził nadzieję, że rok 2006 i następne lata będą stanowiły kontynuację tych tendencji.
Były dyrektor generalny firmy Encad na region EAMO, Martin Birch, który otrzymał nominację na stanowisko dyrektora generalnego działu Kodak Document Imaging, powiedział, że Eddy Houba posiada doświadczenie zarówno w dziedzinach technologii inkjet i proofingu, jak i w dziedzinie zarządzania; z pewnością przyczyni się do rozwoju tego segmentu aktywności firmy.
Na podstawie Graphiline.com opracowała IZ