Nowy szef polskiego oddziału firmy Epson
6 gru 2016 14:49
Z dniem 1 sierpnia br. Tomasz Jaroszewicz został nowym szefem polskiego oddziału firmy Epson obejmując funkcję National Sales and Marketing Manager. Będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój firmy, realizację strategii sprzedaży oraz koordynację działań wszystkich grup produktowych.
Tomasz Jaroszewicz posiada wieloletnie doświadczenie w branży nowych technologii. Od października 2003 roku jest związany z firmą Epson, gdzie odpowiadał za rozwój kanału sprzedaży projektorów multimedialnych. Wcześniej pracował w firmie Pro Futuro Consulting na stanowisku dyrektora handlowego.
Kolejną zmianą w strukturze firmy jest awans Aleksandra Całko na stanowisko szefa sprzedaży produktów konsumenckich. Będzie on odpowiedzialny za realizację strategii sprzedaży, a także tworzenie i koordynację projektów specjalnych dla wszystkich produktów konsumenckich.
Nowe stanowisko objął także Olaf Krynicki, który został szefem marketingu polskiego oddziału Epsona. Do jego obowiązków będzie należało planowanie i organizacja działań reklamowych i marketingowych związanych ze wsparciem produktów, partnerów oraz klientów w Polsce i Europie Wschodniej.
Do zespołu dołączyli także Adam Lasota, który objął stanowisko menedżera sprzedaży rozwiązań biznesowych oraz Maciej Kowalski odpowiedzialny za sprzedaż materiałów eksploatacyjnych.
Opracowano na podstawie informacji firmy Epson