Nowy szef sprzedaży w Xerox Polska
6 gru 2016 14:44

Beata Pawełek objęła funkcję Channel Sales Manager (Dyrektor Sprzedaży Poœredniej) w Xerox Polska. Będzie odpowiedzialna za rozwój partnerskiej sieci sprzedaży Xerox. W najbliższych miesišcach skoncentruję się na rozbudowie sieci partnerskiej Xerox pod względem jakoœciowym i iloœciowym Đ zapowiada Beata Pawełek. Đ Silna grupa partnerska to wyższe obroty i większe udziały w rynku. Uruchamiamy nowy program, którego celem jest wyłonienie najbardziej aktywnych firm i stworzenie grupy Autoryzowanych Partnerów Xerox. Uzyskajš oni dostęp do szerszego portfolio produktów i wiedzy na temat sposobów efektywnej sprzedaży rozwišzań do pracy z dokumentami. Beata Pawełek pracuje w firmie Xerox od 1997 roku. Zaczynała na stanowisku Key Account Manager, gdzie odpowiadała za opiekę nad kluczowymi klientami z sektora bankowo-finansowego. Dwa lata póŸniej awansowała na stanowisko Business Development Manager. Jej głównym zadaniem było zaadaptowanie korporacyjnej strategii monobrandowego kanału sprzedaży (sieć koncesjonerów) do specyfiki rynku polskiego. Zajmowała się współtworzeniem i rozwojem firm partnerskich poprzez wielopłaszczyznowe działania, m.in. w zakresie współzarzšdzania biznesem. Obecnie Xerox Polska współpracuje z 12 firmami o statusie koncesjonera. Beata Pawełek zwišzana jest z branżš sprzętu biurowego od 1995 roku. Wczeœniej, przez cztery lata, prowadziła swojš firmę handlowš. Jest absolwentkš Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej i Podyplomowych Studiów Menedżerskich SGH w Warszawie. W wolnych chwilach czyta ksišżki, jeŸdzi na nartach i podróżuje. Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox