Firma HP zapowiedziała zmianę na rynku produkcji etykiet i planuje zaprezentować, jak jej wiodąca technologia może kształtować przyszłość branży. Na tegorocznych targach Labelexpo firma przedstawi nową technologię oraz rozwiązania w zakresie produkcji etykiet i opakowań, które umożliwią kontynuację przejścia z drukowania analogowego na cyfrowe i wydrukowanie niemal każdej aplikacji.
Jak poinformowała firma, w dniach 25-28 września w Brukseli zademonstruje użytkownikom, jak cyfrowo i wydajnie drukować dowolne aplikacje etykiet, w dowolnym nakładzie i najwyższej jakości. Na stoisku o powierzchni 2400 m2 będzie można zobaczyć największe w branży portfolio maszyn do produkcji etykiet i opakowań.
Na wystawie pojawi się m.in. zmieniająca rynek technologia GEM, pozwalająca na drukowanie – w pełni cyfrowo – uszlachetnień graficznych podczas jednego przejścia podłoża przez maszynę. Opracowany wraz z firmą JetFX system GEM umożliwia usprawnienie strumieniowej, cyfrowej produkcji z zastosowaniem efektów specjalnych, lakierowania punktowego i o teksturze oferującej wrażenia dotykowe, folii cyfrowych i innych.
Ponadto prezentowana będzie maszyna cyfrowa HP Indigo 8000, jedna z najbardziej produktywnych na świecie maszyn wąskowstęgowych dedykowana produkcji mainstreamowej, i jej no-we możliwości w zakresie prędkości oraz wydajności drukowania, a także najnowsze rozwiązanie z najlepiej sprzedającej się serii maszyn HP Indigo WS6000.
HP Indigo 20000, umożliwiająca cyfrową produkcję opakowań giętkich, etykiet oraz aplikacji tulejowych typu sleeve, będzie kolejną atrakcją stoiska HP. HP Indigo 20000 wraz z systemem HP Indigo Pack Ready Lamination umożliwia produkcję opakowań na żądanie w trybie end-to-end i natychmiastowe wprowadzenie produktu końcowego na rynek.
Z kolei HP Indigo Pack Ready Coating to inne rozwiązanie w ekosystemie Pack Ready, umożliwiające produkcję aplikacji o wysokiej wydajności takich jak torebki typu pouch.
Partnerzy HP Specialty Printing Systems (SPS), producenci OEM, będą demonstrować rozwiązania dotyczące oprogramowania komputerowego dla produkcji etykiet oraz podzielą się swoimi doświadczeniami w środowisku sklepowym.
Odwiedzający stoisko firmy HP będą mieli również okazję poznać najnowsze rozwiązania dotyczące ochrony marki i identyfikacji produktów. Dodatkowo firma zapowiedziała pokaz interaktywny, a także dostęp do próbek klientów firmy HP z całego świata.
Na targach goście będą mogli zaznajomić się z obecnymi i przyszłymi, innowacyjnymi atramentami, w tym ze srebrnym HP Indigo ElectroInk, z fluorescencyjnymi zielonym, żółtym i pomarańczowym również z serii ElectroInk, białym premium, białym do tulei oraz atramentami odpornymi na przebicia.
Odwiedzający dowiedzą się też więcej o rozwiązaniach dotyczących workflow, m.in. HP PrintOS w chmurze dla optymalizacji operacji biznesowych czy HP SmartStream Mosaic 3.0 – technologii zarządzającej zmiennymi danymi, która zasilała niedawną kampanię likieru Amarula na 400 000 unikalnych projektów etykiet. Rozwiązania partnerskie, w tym Esko, Digicon i Digilase będą także prezentowane na stoisku HP.
Na podstawie materiałów firmy HP opracował TP