Od redaktora
6 gru 2016 14:45

Konferencja ăKreacja w drukuÓ, owoc kilku- miesięcznych wysiłków Poligrafiki, już za nami. Mamy ambicję, aby nie pozostała ona tylko wspomnieniem, do którego będziecie Państwo powracać za poœrednictwem naszych łamów, już planujemy więc jej kontynuację. Zachęciły nas do tego wypowiedzi uczestników 1. edycji ăKreacji w drukuÓ, które publikujemy w materiale pokonferencyjnym. Nie mniejsze emocje zgotował nam przyjazd 11 dziennikarzy ze stowarzyszenia Eurographic Press. Zjechaliœmy z nimi pół Polski, promujšc rodzimš poligrafię poprzez prezentację firm, które sš jej wizytówkami. Każdej wizycie towarzyszyły podchwytliwe pytania żurnalistów, a ich wœcibskie obiektywy były czasem trudne do opanowania. Jak obiecali nasi goœcie, pobyt w Polsce będš nie tylko długo pamiętać, ale i często do niego wracać na łamach swoich magazynów. Marcowa Poligrafika to jednak nie tylko ăKreacja w drukuÓ i wizyta dziennikarzy Eurographic Press. W tym miesišcu pod lupę wzięliœmy wielki format, przymiotnik ăwielki" odmieniamy więc przez wszystkie przypadki; również sama Poligrafika ma z tej okazji większš objętoœć. Targi Ipex tuż tuż, publikujemy więc niewielki wycinek tego, czego możecie się Państwo po nich spodziewać. Warto też poznać opinie przedstawicieli branży cyfrowej na temat jej przyszłoœci, które zebraliœmy podczas Cyfrowego Panelu Poligrafiki. Liczšc, że Państwa uwadze nie umknš także pozostałe publikacje, życzę miłej lektury.