Opinion na VISCOM 2005
6 gru 2016 14:45
Firma Opinion zaprezentowała swojš ofertę na 8. Międzynarodowych Targach Techniki Reklamy Wizualnej i Znakowania VISCOM, które odbywały się w Dsseldorfie w dniach od 29 wrzenia do 1 padziernika.
Na stoisku o powierzchni 16 m2 zespół firmy Opinion prezentował najnowszš ofertę firmy blisko 10 000 odwiedzajšcych. Akcja pod hasłem: ăSpecjalna cena za każde pierwsze zamówienieÓ przycišgnęła dużš grupę osób.
Stoisko zaprojektowano i skonstruowano tak, by działało jak reklama typu outdoor, czyli przekazywało odbiorcy pełnš treć informacji już po 4 sekundach postrzegania. Motywem przewodnim było niebieskie moro.
Przez 3 dni targów rozdano 2470 ulotek Opinion, stoisko odwiedziło szacunkowo ok. 276 klientów, z czego 157 przedstawiono ofertę firmy. Stoisko odwiedzili też właciciele dwóch największych w Niemczech drukarń wielkoformatowych, by osobicie porozmawiać z konkurencjš z Polski.
Nie chcemy konkurować Đ powiedział Marek Waliszak, prezes Opinionu. Đ Naszym celem jest znalezienie strategicznego partnera, o silnej pozycji i doskonałej znajomoci rynku, z którym moglibymy wspólnie pracować na rynkach niemieckojęzycznych i na polskim rynku.
Odwiedzali nas mali, ale i znaczšcy gracze, zaciekawieni przede wszystkim naszš cenš. Miłym zaskoczeniem dla nich była niemieckojęzyczna obsługa oraz 7-letnie dowiadczenie Opinionu w handlu z Zachodem Đ informował Roman Przewłoka, Export Manager Opinionu.
Jestemy pewni, że ta inwestycja przyniesie nam zdecydowane korzyci już w najbliższym czasie Đ mówi Sławomir Krynicki, dyr. sprzedaży i marketingu.
Opracowano na podstawie informacji firmy Opinion