Październik pod hasłem „Nowe technologie”
6 gru 2016 14:45

Po sukcesie I Międzynarodowej Konferencji „Kreacja w druku” w 9 października w warszawskim hotelu InterContinental będzie miała miejsce jej druga odsłona. Tym razem pod hasłem „Nowe technologie” przybliżone zostaną drukarniom, agencjom reklamowym i marketerom zjawiska, które będą kształtowały poligrafię za 3, 5, 10 lat. Głównym celem wydarzenia będzie budowanie właściwych relacji pomiędzy drukarniami a agencjami reklamowymi. Hasło „nowe technologie” powinno być m.in. inspiracją do dyskusji nad formami takich relacji w przyszłości. Partnerami Konferencji organizowanej przez POLIGRAFIKĘ są: Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i portal internetowy Mediarun. Jej sponsorami, a jednocześnie głównymi bohaterami będą czołowe koncerny działające na rynku poligraficznym: Xerox, Duplo, Sack Invent, Heidelberg, Fujifilm Sericol, Map Polska. Konferencja jest adresowana do właścicieli drukarń oraz kadry kierowniczej w agencjach reklamowych i wśród marketerów. Opierając się na dużym zainteresowaniu pierwszą konferencją szacuje się, że „Kreacja w druku. Nowe technologie” powinna zgromadzić 200-250 osób, w tym co najmniej 100 z agencji reklamowych. W najbliższych numerach POLIGRAFIKI, w naszych newsletterach oraz na stronie www.kreacjawdruku.pl będą się pojawiały kolejne informacje, uszczegóławiające tematykę i organizację Konferencji. TM