Pierwsze szkolenie Marketing Partnership Program
6 gru 2016 14:45
Firma Xerox Polska przeprowadziła pierwsze szkolenie w ramach programu Marketing Partnership Program (MPP). Celem projektu jest wspieranie firm z branży usług poligraficzno-wydawniczych w rozwijaniu biznesu opartego na technologii cyfrowej. Uczestnikami szkolenia MPP byli przedstawiciele firmy D&D z Gliwic, klienta firmy Xerox.
Program MPP przygotowuje przedsiębiorców działajšcych na rynku komunikacji graficznej do efektywnej współpracy z klientami Đ wyjania Tomasz Suchecki z Xerox Polska, odpowiedzialny za realizację programu MPP. Đ Najważniejszymi elementami tej współpracy sš: partnerstwo oparte na kompetencjach, wysoki zwrot z inwestycji, np. w kampanie marketingowe, a także przewaga konkurencyjna, którš gwarantuje cyfrowy know-how. Chcemy pomóc polskim firmom zmienić podejcie do klientów Đ aby nie rozmawiali z nimi o rastrach, jakoci i parku maszynowym, tylko o prawdziwych korzyciach ze współpracy.
Szkolenie Xerox MPP dotyczyło różnych aspektów sprzedaży rozwišzań dla rynku komunikacji graficznej Đ mówi Bogusław Duchowicz, prezes firmy D&D. Đ Poruszalimy między innymi kwestie wykorzystania danych zmiennych w realizacji skutecznych kampanii marketingowych. Dyskutowalimy o tym, jak wykorzystujšc własnš wiedzę najlepiej doradzać klientom, a także jak i komu prezentować naszš ofertę.
Przedstawiciele D&D najwyżej ocenili częć szkolenia dotyczšcš konsultatywnej sprzedaży. Przejęcie przez sprzedawców wydruków roli konsultantów, umiejšcych wskazać swoim klientom optymalne narzędzia realizacji kampanii marketingowych, to właciwa droga do sukcesu Đ kontynuuje Tomasz Suchecki.
Dla działalnoci naszej firmy najbardziej przydatne były zajęcia z zakresu umiejętnoci budowania relacji z klientem Đ przyznaje Bogusław Duchowicz. Đ Dotychczas klientów szukalimy głównie poprzez akcje mailingowe. Chcemy zwiększyć umiejętnoci w obszarze bezporednich kontaktów.
Firma D&D Sp. z o.o. w czerwcu br. jako pierwsza w Polsce zakupiła system druku cyfrowego Xerox iGen3 Digital Production Press. Bogusław Duchowicz ocenia, że w cišgu czterech minionych miesięcy obroty firmy na druku cyfrowym wzrosły o 150%.
Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox